Trenger tips

Moradi

Forumet er livet
VIP
Septemberlykke 2015
Reiser til syden ikveld. Er det noe spesielt jeg må huske å ha med til meg selv? Tror jeg har fått med det viktigste, men vet aldri. Og er det noen som har diskutert imodium med lege? Står at det kan brukes i samråd med lege på pakningsvedlegget, men har ikke spurt selv.

Jeg var i Hellas for to uker siden, og fikk litt forstoppelse - så skulle ønske jeg hadde hatt med laktulose:) ellers hadde jeg ikke med noe spesielt - unntatt støttestrømper til flyturen;)

Jeg tør ikke at imodium lenger etter at jeg tok en tbl da jeg var på ferie i syden og fikk forstoppelse og skikkelig magesmerter av den, ble lagt inn på sykehuset, ikke noe artig.
Ville heller tatt idoform en uke før reise og hver dag på reisen. (Har ik sjekka om gravide kan ta det men det tror jeg)

Jeg tør ikke at imodium lenger etter at jeg tok en tbl da jeg var på ferie i syden og fikk forstoppelse og skikkelig magesmerter av den, ble lagt inn på sykehuset, ikke noe artig.
Ville heller tatt idoform en uke før reise og hver dag på reisen. (Har ik sjekka om gravide kan ta det men det tror jeg)
Pleier å ta imodium til vanlig pga irritabel tykktarm så det funker på meg. Bare redd det skal skje noe med han i magen

God tur!! :)

Back
Topp