Har siden fødselen for 3,5 mnder siden slitt med veldig dårlig matlyst. Nå har det gått så langt at jeg spiser en gang om dagen, og er ellers ikke sulten. Klarer heller ikke trykke i meg noe fordi jeg blir så fort mett. Det er ingenting som frister, annet enn kylling men det er for dyrt til at jeg kan spise det hver dag.
Dette resulterer jo også i at jeg ikke får gått ordentlig på do, så er litt forstoppet for tiden..
Noen som har noen gode tips? Noe jeg kan spise som inneholder mye næring selv i små doser? Noen som har vært gjennom det samme og vil dele hva som funket for dere?
Ønsker ikke å snakke med noe lege i første omgang i hvert fall, og har fint troen på at jeg kan ordne opp i dette selv da det ikke ligger noe psykisk bak. Er ellers i fin form og har det helt supert som babymamma.
Noen som har noen gode tips? Noe jeg kan spise som inneholder mye næring selv i små doser? Noen som har vært gjennom det samme og vil dele hva som funket for dere?
Ønsker ikke å snakke med noe lege i første omgang i hvert fall, og har fint troen på at jeg kan ordne opp i dette selv da det ikke ligger noe psykisk bak. Er ellers i fin form og har det helt supert som babymamma.