trenger tips :)

siho

Forelsket i forumet
*MIA*
Jeg ønsker meg en ny vogn/trille. Den må være god og lett. Ta liten plass i bilen. Til bruk i byen og på turer. Noen som har no anbefalinger?
sportsvogna jeg har tar så stor plass og jeg må dele den for å få den i bilen -,- slitsomt.
 
Vi ser etter det samme, og akkurat nå er favoritten Baby jogger city elite single. Litt dyr, så må spare litt (ca 5000 kr). Men foreløpig er det den eneste vogna som jeg liker. Jeg triller en del da jeg ikke kjører bil, i tillegg må den være lett håndterlig på buss og i byen.
 
Ja, den har jeg forelska meg i litt også. Ser den koster 4300 på tilbud nå. Men kunne gjerne tenkt meg en billigere. Vis det finnes :p
 
Vi har Baby Jogger City Mini, helt fantastisk! Men noen ganger angrer vi litt på at vi ikke kjøpte city GT for den har mye bedre hjul, anbefaler den ;)
 
Vi har Baby Jogger City Mini, helt fantastisk! Men noen ganger angrer vi litt på at vi ikke kjøpte city GT for den har mye bedre hjul, anbefaler den ;)

Hvordan er den ? Stor plass? Hvor lang rygg? Har nemlig en stor gutt :p blir enten den (GT) eller elite. Men står ikke noe mål for sportsdelen :) den jeg har nå er nemlig så stutt i ryggen så blir trangt til han :)
 
Jeg elsker min mountain buggy urban jungle, beste vogna jeg vet om :)..
Trillekomforten er fantastisk, snur på en 10øring, og ungene her har alltid stortrives i vogna. :)
Har også en emmaljungavogn, er det jeg har å sammenligne med (hadde carena easy trille en stund også, men hatet den), å MB er overlegen:)..

Eldste kunne sitte fint i den til hun var 3år, å hun er lang. Har ikke prøvd på lenge nå da, for hun vil ikke være baby:p..
 
Hvordan er den ? Stor plass? Hvor lang rygg? Har nemlig en stor gutt :p blir enten den (GT) eller elite. Men står ikke noe mål for sportsdelen :) den jeg har nå er nemlig så stutt i ryggen så blir trangt til han :)

Vi har en lang gutt selv :) I butikken anbefalte de Baby Jogger til lange barn og hvis du googler så kommer masse bilder av store barn i disse vognene ;)

PS: det aller beste med vognene fra BJ er at man legger dem sammen med et grep, uansett hvor stor og sterk man er :D
 
Back
Topp