Trenger tips

*LykkeLoppa*

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Jobben min er så fysisk, og slitsom og møkka sjefen legger alt arbeid over på meg :( :( hva kan jeg si eller gjøre? Må finne på no for å unngå tunge løft, som sagt sjefen står bare i tlf og lar meg gjøre jobben... Har ikke jobbet der lenge nok til å kunne bli sykemeldt.... What to do???

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Søke om tilrettelegging? Les om svangerskapspenger, sjekk om du kan ha krav på det dersom sjefen ikke kan tilrettelegge.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

hmmm.. du har jo rettigheter selv om du ikke har jobbet der så lenge! Hun skal jo tilrettelegge for deg nå som du er gravid :)

Er det lenge siden du begynte å jobbe der?

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Bare 2 uker siden... Visste ikke at jeg var gravid da jeg takket ja til jobben...

Si at du har fått vondt i ryggen. Det gjør jeg enn så lenge

Har du sakt at du er gravid ?
Kan jo være sjefen blir litt mer forståelsesfull om du sier det.
Evt. får du bare si at du har en vond rygg for tiden..

Si at du har fått vondt i ryggen. Det gjør jeg enn så lenge
Tok en hvit en og sa jeg datt i trappa og hadde vondt. Men null hensyn... Så skal få et skriv fra legen at jeg må ta det mer ro i 2 uker pga fall og vond rygg....

Tok en hvit en og sa jeg datt i trappa og hadde vondt. Men null hensyn... Så skal få et skriv fra legen at jeg må ta det mer ro i 2 uker pga fall og vond rygg....

For en hensynsløs arbeidsgiver!!!!

føler med deg! forrige sv.skap hadde jeg ei skikkelig MEGGE av en sjef som krangla på alt og gjorde ting vanskelig for meg. Hadde EN eneste jordmortime i arbeidstiden, de andre tok jeg på fridagene, og hun lagde et helsikes styr(inntil hun skjønte at jeg hadde rett på fri). Hun ga meg masse dårlig samvittighet for at de andre måtte jobbe mer når jeg orket mindre. Det er helt surrealistisk å gå tilbake å se dagboknotatene mine fra den tiden. Heldigvis ble jeg 100% sykemeldt ettterhvert, men hun var jo på meg da også, på meldinger og telefon. Jeg ble fysisk sjuk hver gang jeg skulle si fa om videre sykmelding.

Heldigvis har jeg nå byttet jobb, og her er det ordna forhold :-D Ikke noe annet enn et stort GRATULERER fra sjefen min her. Deilig.

føler med deg! forrige sv.skap hadde jeg ei skikkelig MEGGE av en sjef som krangla på alt og gjorde ting vanskelig for meg. Hadde EN eneste jordmortime i arbeidstiden, de andre tok jeg på fridagene, og hun lagde et helsikes styr(inntil hun skjønte at jeg hadde rett på fri). Hun ga meg masse dårlig samvittighet for at de andre måtte jobbe mer når jeg orket mindre. Det er helt surrealistisk å gå tilbake å se dagboknotatene mine fra den tiden. Heldigvis ble jeg 100% sykemeldt ettterhvert, men hun var jo på meg da også, på meldinger og telefon. Jeg ble fysisk sjuk hver gang jeg skulle si fa om videre sykmelding.

Heldigvis har jeg nå byttet jobb, og her er det ordna forhold :-D Ikke noe annet enn et stort GRATULERER fra sjefen min her. Deilig.
Åh så deilig, er sånn det skal være.... Fikk skriv fra legen at jeg ikke kunne gjøre noe fysisk pga fall i trapp så vi tok en hvit en... Hun sa bare hmmm da jeg leverte erklæringen... Så kanskje jeg får fred frem til sykemeldt.... Nei gruer meg skikkelig til å levere sykemelding :(

Back
Topp