Trenger tips..

Husker legen min sa at om du har sex så og si hver dag i mnd, så er det ofte bænkers :) det var det for meg i alle fall :)

Ettersom man kan bli ganske besatt av prøving og ønsket om å bli gravid, klarer man gjerne ikke å slappe skikkelig av. Vis kroppen er anspent og urolig har dette mye å si for å lykkes. Samt om man bekymrer seg mye for at noe skal være galt og lignende. Jeg lykkes ikke sist jeg var prøver pga jeg hadde en mann som ikke funka. Men jeg ble veldig sliten av all prøvingen og aldri lykkes.

Så denne gangen har jeg bare bestem at siden jeg gikk på pilla kan jeg sette av de neste 12 mnd til masse kos og avslapping sammen med min kjære og tenke at det skjer nok ikke med det første ;) ikke stresse men bare fortsette å ha det fint og deilig sammen med kjæresten. Så får man kanskje en overraskelse i løpet av mnd som går og kanskje ikke :)

Gjelder bare å få hode på plass og ikke tenke så mye bare leve litt i nuet :)

E hadde ikke eggløsning på over 2 år. Og regna iallefall med at det va "trygt" uten prevensjon dagen etter mensen. Har nå en sønn på snart 4 år :p vi prøvde ikke å bli gravid, det skjedde. E ble gravid dagen etter mensen va avsluttet. Slapp av, og ha sex annenhver dag. Da er sæden best.

E hadde ikke eggløsning på over 2 år. Og regna iallefall med at det va "trygt" uten prevensjon dagen etter mensen. Har nå en sønn på snart 4 år :p vi prøvde ikke å bli gravid, det skjedde. E ble gravid dagen etter mensen va avsluttet. Slapp av, og ha sex annenhver dag. Da er sæden best.

Back
Topp