Trenger tips!

Februar?

Forumet er livet
Jeg fikk akkurat høre at svigers kommer i morgen på middag og jeg hadde ikke planlagt noe å spise som de litt eldre kan spise. Så hva kan jeg servere et eldre ektepar til middag på nyttårsaften. Har ikke kalkun så det er ikke aktuelt!

Hjelp!!

hmmmm.... svinesteik, svineribbe, pinnekjøtt..??  i min familie pleier vi å ha pinnekjøtt både på julaften og på nyttårsaften:)

Vi har brukt å ha taco tidligere, men det passer ikke mine svigerforeldre. Så jeg lurer på om jeg lager juleskinke med waldorfsalat. Hva synes dere om det?

Pinnekjøtt er jeg ikke så glad i egentlig. Og det er jeg vel forsent med å lage uansett??

Ribbe og pinnekjøtt er vel kanskje litt sent å ordne nå. Om du ikke får tak i ferdigkrydret ribbe da...
men hva med skinkestek eller juleskinke med surkål/rødkål, brun saus, mandelpoteter.
Evt kjøp kalkunbryst/filet fersk i ferskvaredisken, ferdig marinert, som er klar til å legges i ovnen. Har prøvd den en gang, og den var god [:)]

Høres bra ut [:)] Lykke til [:)]
ORIGINAL: janpan*jule*marsipan

Vi har brukt å ha taco tidligere, men det passer ikke mine svigerforeldre. Så jeg lurer på om jeg lager juleskinke med waldorfsalat. Hva synes dere om det?

Pinnekjøtt er jeg ikke så glad i egentlig. Og det er jeg vel forsent med å lage uansett??

Burde ha slik tipstråd oftere tror jeg[:D]

ORIGINAL: janpanmarsipan

Juleskinke med waldorfsalat hørtes godt ut:)

Juleskinke med waldorf høres bra ut, eller kalkunfilet...enkelt og greit og blir skikkelig saftig, ihvertfall hvis man bruker steikepose [:)]
Lykke til!

ORIGINAL: Smoothiemamma

hmmmm.... svinesteik, svineribbe, pinnekjøtt..??  i min familie pleier vi å ha pinnekjøtt både på julaften og på nyttårsaften:)

Samme her[:D]

Back
Topp