Trenger tips

plotti

Glad i forumet
Snuppå mi ha di siste dagene begynt å våkna kl 23-24 og e våkten t 1-2 på natten. E di samme tidenw omtrent heile veien:/
Å når hu våkne så ligge hu bare å grine, når me tar hu opp i armane vårs så sovne hu men når me ska legga hu ned så bare grine hu. Kan jo isje stå oppe å holda på hu heila nattå:/

Någen som har nogen tips?

Mine var også sånn en periode, jeg tolket det litt som seprasjonsangst.... For det var virkelig sånn at de vrælte til når vi gikk ut av rommet, men var rolige når vi bare satt der!

Så jeg tok et par netter med "tøff" behandling! Jeg gikk inn når de grein, men når jeg så at de ikke hadde vondt gikk jeg ut igjen. Ventet litt ute på ganga (for de grein jo) og gikk inn for å legge de ned igjen. Tok ikke lange tiden før de sovnet godt igjen, og vips så var den perioden over [;)]

Thea og har vært litt sånn den siste uka. Snakka litt med de andre mammaene i barnehagen og de ansatte. Og vi fant ut at nesten alle ungene er sånn... Så virker som om det er mareritt og alle inntrykk som lager litt urolige netter.. Hu har blitt bedre nå de siste 2 dagene, men drev vel på ei uke... Har hun drevet på sånn lenge?
Har desverre ikke noe tips, jeg gikk bare inn og roet, så ut igjen.. Og drev på sånn hele tiden. Ville ikke sette meg til inne hos henne heller, for redd hun da ville bli vant til det.

ORIGINAL: Lehne

vondt i ørene? heve sengeenden?
e d eg tror d e og. Hu hadde øyrebetendelse på v.side forje uka men fikk ingenting for d si d bare va på 1 sia.

Nytte isje å heva senge enden for hu e sånn så ligge øve alt i sengå:/

Prøvd å gi henne litt drikk fra flaske så hun må suge litt?
Vet tyggis hjelper når man flyr for ørene, så kanskje det hjelper og?

Her er han ofte tørst på de tidspunktene, drikker vann som en gal og legger seg rett ned igjen når han er ferdig...[;)]

Back
Topp