Trenger tips til valg av barnevogn

Hei!
Dere som har prøvd litt forskjellige vogner og har litt erfaring med dem, vet dere noe om hvilke som er best for noen som bor på landet?
Jeg kommer ikke til å ha så stort behov for en vogn som skal manøvreres på trange steder, for her jeg bor er det mildt sagt nok av plass.
Eneste jeg har funnet ut angående vogn er at jeg vil ha fire jul og at den burde være ok å få inn og ut av bilen, men utenom det så er jeg helt blank... Synes dette er det vanskeligste kjøpet av alle...
Burde kanskje også nevne at mannen er 1,93 m høy, så vogna burde kanskje være ok å bruke for en stk. lang banan også... :dance011
Fire faste terrenghjul er et must for deg da vil jeg tro...
Vet ikke hvem som nå har det, men type hjul jeg tenker på er av utseende som emmaljunga Outdoor Quad hjul :)

Vi har Britax go next (er vel go big som selges nå). Var veldig fornøyd med den til første, men syntes den ble litt bred for å manøvrere seg på trange plasser. Man får kjøpt ekstra terrenghjul til den som står fastlåst, helt geniale på dårlig føre. Den kan også slås sammen i ett (sportsdelen iallfall), så enkel å få lagt sammen når man skal inn i bilen. Har ikke såå stor erfaring med vogner, men tror det kan være ei vogn for deg å sjekke ut :)

Takk, den skal jeg sjekke ut. Og ja, terrenghjul høres ut som noe jeg trenger.

Synes alle prater om disse «trendmerkene» som koster unødvendig mye.
selv kjøpte jeg abc design viper 4.
god pris og virker god og lett og slå sammen. :p
Kjøper brukt vi, da er det også rimeligere. Og bedre for miljøet :)

Jeg har sett litt på vogner selv! Blir litt stresset i og med at en del vogner har jo litt leveringstid ...
•Noen som har erfaring med Cybex priam sin vogn? Ser det er mange bloggere/instagrammere som har denne vognen.
•Sett på emmaljunga nxt90, men syntes den føltes så klumpete mot cybex priam vogna.. hva er tanker rundt denne?

Skal bemerkes at de som skal bruke vogna til hverdags er under 170, og kan forekomme at noen på 180 triller...

Back
Topp