Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
matprat.no har mange gode forslag til middag.Åh! Det er kjempegodt!Sliter med middager selv, men i går hadde vi kyllingfajitas i pita, med masse salat, ost og hvitløksdressing. Nam nam, blir det samme i dag =p

Isteen må jeg prøve en dag!Kyllingfilet delt i terninger, stekt i panne med smør og grillkrydder fra Santa Maria (eller hva du enn måtte like)
Sammen med tagliatelle og hjemmelaget ostesaus. Grønnsaker ettersom hva du liker
Kjapt og enkelt;
Kjøp en ferdiggrillla kylling og spis den (ikke nødvendigvis hele da) sammen med loffEnkelt og greit
Hjemmelaget pizza
Pai (f.eks ost, skinke, løk, brokkoli. Og enten lage deigen selv eller kjøpe den ferdig)
Stek strimla svinekjøtt med krydder du liker. Ha det i pitabrød sammen med grønnsakene du foretrekker, gjerne med en dressing også (rømmedressing f.eks)
Snacks;
Kutt et eple i små terninger, ha de i en brødpose sammen med litt kanel. Rist rundt. Legg de i en skål samme med cottage cheese. Enjoy!
Mellommåltid;
En boks Mr. Lee nudler (følg fremgangsmåten)
Kok 2 egg. Legg egg og noen klatter med Bremykt i en skål. Hell av litt av vannet fra nudlene i vasken, resten i skåla. Bland og nommenom
Drikke;
Hjemmelaget fersken-iste
Kok opp 8 dl vann. Del 3 fersken i 4 biter (fjern steinen). Ha vannet, fersken og ca 3 ss honning i en passende mugge, rør til honningen er oppløst. Avkjøl litt og ha oppi 3 teposer (sort, grønn eller hvit te. Jeg bruker grønn te, Indonesian Tea Sencha Tradition). Sett mugga i kjøleskapet og la teen trekke til den er kald.
Jeg har laget denne 2 ganger de siste 3 dagene, er sinnsykt god![]()