Trenger tips til gode tv-serier!

Av brutale, gode serier liker jeg
Sons of Anarchy
Game of Thrones
Vikings

De gikk grådig fort unna gitt.

Kjekk underholdning med noe magi
Sabrina
The Umbrella Academy
Titans

Lett underholdning med humor
Brooklyn Nine Nine
Modern Family
The Goldbergs

Action/Krim/Skrekk
SWAT
Criminal Minds
Lethal Weapon (pluss med den er også en god dose humor)
Bones
Slasher
Lucifer
American Horror Story
You

Sikkert mer også gitt. Sett så mye. Men de jeg kom på nå hvertfall.
Jeg så nettopp ferdig slasher, og lurte på om du visste om lignende serier? :angelic:

Jeg så nettopp ferdig slasher, og lurte på om du visste om lignende serier? :angelic:
Dessverre. Ikke særlig. Er American horror story da. Men den har sine sesonger gitt. Noen bedre enn andre om du ikke har sett de. SAW filmene er såpass mange da at kan jo innbille seg de er en god serie da :p Jeg er ganske glad i de.

Ellers sett en del mislykka serier jeg håpa skulle være skrekk/slasher opplegg nok. Men de kommer liksom ikke opp i det jeg mener er godt nok da. Blir liksom bare .. dårlig :p

Dessverre. Ikke særlig. Er American horror story da. Men den har sine sesonger gitt. Noen bedre enn andre om du ikke har sett de. SAW filmene er såpass mange da at kan jo innbille seg de er en god serie da :p Jeg er ganske glad i de.

Ellers sett en del mislykka serier jeg håpa skulle være skrekk/slasher opplegg nok. Men de kommer liksom ikke opp i det jeg mener er godt nok da. Blir liksom bare .. dårlig :p
Sett american horror story, likte godt sesong 1 og 2. + den med the freak show, husker ikke hvilken sesong det var :p
Jeg så nettopp scream (serie) på netflix, helt ok tidsfordriv :)

Jeg liker litt slike slasher-ting:hilarious:

Sett american horror story, likte godt sesong 1 og 2. + den med the freak show, husker ikke hvilken sesong det var :p
Jeg så nettopp scream (serie) på netflix, helt ok tidsfordriv :)

Jeg liker litt slike slasher-ting:hilarious:
Ja, de jeg også likte best med AHS. Begynte på Scream, men falt ut gitt :p Så Screamqueens bare for humoren i det :p Sett litt bobbob greier på HBO da :p Men navnene har liksom ikke helt festa seg da :p

Men Sabrina på netflix er faktisk ganske kjekk da. Og Sabrina er ikke den søte heksa lengre som jeg trodde, mer blodig alvor i den serien da. Men ikke slasheropplegg da, er jo mer fantasyblodig da :p For den som liker det også :)

Ja, de jeg også likte best med AHS. Begynte på Scream, men falt ut gitt :p Så Screamqueens bare for humoren i det :p Sett litt bobbob greier på HBO da :p Men navnene har liksom ikke helt festa seg da :p

Men Sabrina på netflix er faktisk ganske kjekk da. Og Sabrina er ikke den søte heksa lengre som jeg trodde, mer blodig alvor i den serien da. Men ikke slasheropplegg da, er jo mer fantasyblodig da :p For den som liker det også :)
Jeg har bare scrollet forbi sabrina på netflix, trodde det var nyinnspilling av det gamle :hilarious:

Jeg har bare scrollet forbi sabrina på netflix, trodde det var nyinnspilling av det gamle :hilarious:
Trodde jeg også, men så satte jeg den på sent en kveld i kjedsomheten og vips hadde jeg sett ferdig sesong 1 iløpet av natta :p

Jeg oppdaga nettopp New Girl! Digger den :D ligger på Netflix.

Den som dreper (Viaplay) noe av det mest spennende jeg har sett på lenge.
Big little lies (Hbo)
Chernobyl (Hbo)
When they see us now(Netflix)
Quicksand (Netflix) -veldig annerledes og spennende!
The Affair (Netflix/Hbo)

Back
Topp