Trenger tips til gode gravidbukser

jeg har ett par fra h&m, super skinny jeans http://www2.hm.com/no_no/productpage.0300024013.html . elsker dem! skal ha ett par til, gjorde 2 bomkjøp på zalando først, med noen som ikke har sånn stor strikk over hele magen, de sklir av med en gang.
eneste negative jeg har merket med denne fra hm, er at den kan virke noe trang over strikken de første par gangene du bruker den, men nå er den ikke trang lengre.
 
Bruker også de fra H&M som blir linket over her. Liker de veldig godt, skal definitivt kjøpe flere av de!
 
Bruker også de fra H&M som blir nevnt over her. Har 2, og kunne godt tenkt meg flere. Ellers bruker jeg stoffbukser med strikk i livet, de fleste av disse er også fra H&M eller Cubus. De holder seg godt oppe, selv om de "henger" under magen.
 
Jeg liker også hm sine bukser, men jeg fikk en av en venninne som ikke er noe behagelig å ha på, da den strammer nederst på magen..
til å bare slenge rundt i liker jeg veldig godt haremsbuksene fra Cubus. Kjøper de i str M og bruker xs/s til vanlig :)
 
Signerer dem som liker skinny jeans fra h&m. Kjempegode! :) ellers joggebukser hjemme
 
H&M skinny gravidbukser og samt seamless (treningstightser) er det jeg bor i [emoji5] helst tightsene da, men på kveldene er det joggebukse som er tingen og jeans til finbruk [emoji2]
 
Kjøpte akkurat en gravidjoggis på H&M, sykt deilig å ha på hjemme!
 
åpner ikke noe ny tråd, men lurer på om noen har tips til fine gravid gensere å bruke på jobb som er ensfargede, har bare 2 gensere nå og begge er stripete (fra hm begge to, og de har ikke super kvalitet akkuratt synes jeg). jobber på kontor hvor vi egentlig har mørk blå uniform, men gravide er unntatt uniformsplikt ;)
 
åpner ikke noe ny tråd, men lurer på om noen har tips til fine gravid gensere å bruke på jobb som er ensfargede, har bare 2 gensere nå og begge er stripete (fra hm begge to, og de har ikke super kvalitet akkuratt synes jeg). jobber på kontor hvor vi egentlig har mørk blå uniform, men gravide er unntatt uniformsplikt ;)
Zalando har masse mammaklær! Kjøpt og fikk levert i går to topper, en kjole og en jakke:) Se: https://m.zalando.no/mammaklaer/
 
Back
Topp