trenger tips til gave!!!

Gedine87

Glad i forumet
sambo blir 30 år i april!! HJELP! hva i all verden kan jeg kjøpe egentlig?? vil jo at det skal være litt spesielt!![;)]

så blir meget takknemlig for tips!!![;)]

Da smeller du sammen to fluer i en smekk, så fikser du en langweekend til en eller annen romantisk by [:)]

ORIGINAL: IrenePirene

Da smeller du sammen to fluer i en smekk, så fikser du en langweekend til en eller annen romantisk by [:)]

takk for tips men det har vert så mye reising[;)] vi var nettopp i Krakow på kjærestetur, sambo var også nettopp i Gran Canaria så reiser vi til Spania i mai..[8D] men har tenkt på det[;)] heheh

ORIGINAL: Gedine87

sambo blir 30 år i april!! HJELP! hva i all verden kan jeg kjøpe egentlig?? vil jo at det skal være litt spesielt!![;)]

så blir meget takknemlig for tips!!![;)]

slenger meg på!.. bare at min blir 30 i mai!:P

Hmmm....
Klokka
Slipsnål/mansjett knappa (el ka d hette) :)
Smykke/armband
Klær, allværsjakke/regnklær.. må jo være mye ute me de små nå..Hehe
Noe til "anlegget" , data utstyr..?
Har de noen slags hobby? Kjøpe noe til det?
Gavekort på Kvaddå??:)
Huff skal ikke være lett :)

samboeren blir 30år, 11.feb..og han har sagt at han ønsker seg en sikkelig barbermaskin..så d skal jeg kjøpe fra oss..i fjord kjøpte jeg helly hansen allværsjakke.

Hmm, kaffemaskin, gavekort på deg selv/husarbeid [;)]

ORIGINAL: idahelene

Hmm, kaffemaskin, gavekort på deg selv/husarbeid [;)]

heheh den likte jeg[;)]

ORIGINAL: linnzzz

Hmmm....
Klokka
Slipsnål/mansjett knappa (el ka d hette) :)
Smykke/armband
Klær, allværsjakke/regnklær.. må jo være mye ute me de små nå..Hehe
Noe til "anlegget" , data utstyr..?
Har de noen slags hobby? Kjøpe noe til det?
Gavekort på Kvaddå??:)
Huff skal ikke være lett :)

hehe nei det er ikke lett gitt.. men takk for mange gode tips vertfall!![:D][:D]

ORIGINAL: kiara07

samboeren blir 30år, 11.feb..og han har sagt at han ønsker seg en sikkelig barbermaskin..så d skal jeg kjøpe fra oss..i fjord kjøpte jeg helly hansen allværsjakke.

hmmm ikke så dumt det[:D]

ORIGINAL: emilie og vesla

fallskjermhopp [:D]

tror ikke han hadde likt det[;)] hehehe men dama til bestekompisen til sambo skal kjøpe det til sin så skal det være hemmelig til oktober..så vil ikke herme liksom[;)] men takk for tips!![;)]

Koffert

Hva med helikoptertur?
De har det fra Sola :)

Back
Topp