Trenger tips til gave til jente 8 år!

Senta✨

Andre møte med forumet
Tantebarnet blir åtte år i morgen, og da må det kjøpes gave :dance008 Ofte har hun fått klær til bursdager tidligere, noe lille jåle liker godt. Men tenkte jeg skulle kjøpe noe annet i år da. Noen som har noen gode tips? Dukker og utstyr til dem har hun nok av, og hun leker ikke med barbie.. :p Hva annet leker 8 åringer med tro?
 
Sniker fra juli ;-) vi har en datter som blir 8 i juli, og her er det veldig kjekt med klær selvfølgelig ;-) klær, sko, hår-pynt og vesker :) solbriller er også blitt veldig gøy:p
 
Svarte også på generelt :)

Men

- Klokke
- One Directiongreier hvis hun liker det
- Lavalampe men med glitter
- Flere klær, jenter får aldri for mye klær! Bare for lite lagringsplass, grumpf..
- Noe kule skolesaker
- Veske
- Øredobber, eller armbånd
- Hårting
- Smykkeskrin
 
Kjøp en kurv/gavepose å fyll på med hårstrikk, badeskum, mobildeksel,hårklyper, fine truser/sokker, smykke fra f.eks glitter, noe godteri etc. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Smykker, skolesaker, pynteting til å ha på rommet, sengesett, hårpynt...
Jeg er tante til fem jenter, og alt jeg har kjøpt i gave har blitt veldig populært. Jeg er gromtanta, og veldig gla i alle jentene mine. :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Hvis man vil avvike litt fra de klassiske tingene nevnt over, så kan man prøve seg på friluftsliv eller sport (hvis det er noe hun liker da). Hodelykt? Spill (brettspill eller utendørs spill)? Sparkesykkel?
 
Takk for mange gode tips her også :) Da kan det vel hende jeg kan klare å finne noe annet enn klær :p
 
Back
Topp