Trenger tips til en ansiktskrem...

Oceania

Elsker forumet
til min lille på 1,5 år.. Han blir fort litt rød på kinn og hake..  vet ikke helt hvorfor, men mulig det er fordi han sikler litt.. 
Har brukt dr.greve allround, men virket som de skulle slutte med denne.. kunne uansett tenkt meg å prøve noe annet.

Bruker La Roche-Posay Lipikar Baume AP på mini når han er skikkelig tørr (han er litt atopisk), og syns den funker veldig bra. Den er fryktelig fet da.

A-derma sine kremer er også bra :-) Snuppa har antydninger til atopisk eksem og vi bruker badeoljen til aderma og bodylotionen derifra.
Men spørr på apoteket :-) (og hvis du bor nærme sverige så er det mye å spare på sånne ting der)

Faller alltid tilbake på A-creme jeg da. Den originale i brun krukke. 

Lizz83 skrev:
A-derma sine kremer er også bra :-) Snuppa har antydninger til atopisk eksem og vi bruker badeoljen til aderma og bodylotionen derifra.
Men spørr på apoteket :-) (og hvis du bor nærme sverige så er det mye å spare på sånne ting der)

A-dermea kremen er ikke spesielt mye billigere på apoteket på Nordby i hvert fall. For A-derma Balm (den feteste, den vi bruker til vår 2-åring med atopisk eksem) koster 265 på apoteket her, og 299 i Sverige. Litt avhengig av kursen selvfølgelig, men det er ikke mer enn ca 10 kr å spare.... Ellers er vi fornøyd med kremen da! :)

Labambie skrev:
Faller alltid tilbake på A-creme jeg da. Den originale i brun krukke. 

Brukte den litt, men den får rødt lys på hormonsjekk-app'en, så har sluttet å bruke den.

Ville smurt med ceridal kuldekrem. :-)

Back
Topp