trenger tips råd

Buffi

Forumet er livet
Har ei snuppa med øyekartar men nå har jeg prøvd i en halvtime men får ikke til å dryppe øyet hennes.
Det er bare meg og henne her i dag

Har dere noen gode tips til meg?

Har prøvd med tegnefilm og bolle men ikke vellykket

Eneste som funker her er holde han med makt dessverre. Men heller det enn øyekatar som ikke går bort.

ja jeg satt på henne og la armene under men hodet gikk fra side til side og hun kneip øyene igjen gitt.

Men kan ikke gi meg enda for i morgen er det barnehagen igjen så sant denne dagen blir vellykket

Snuppa her var mye plaget et periode, først fikk hun øyedåper på sånn flaske og senere viste det seg at hun reagerte på konserveringsmiddelet i flasken og slik holdt det seg gående.

Men slik jeg endte opp med å få gjort det høres veldig voldsomt og fælt ut, men det er altså ikke så ille.

Jeg måtte sette med over henne, legge armene innat kroppen hennes og holde henne nede med beina mine...jeg hadde da begge hendene ledige til å holde hode hennes rolig samtidig som jeg fikk dryppet med pipetten.

Hun led jo ingen nød av at jeg satt som jeg gjorde og holdt armene hennes, for jeg satt jo ikke på henne liksom...[8D]

ORIGINAL: Kranglefanten

Snuppa her var mye plaget et periode, først fikk hun øyedåper på sånn flaske og senere viste det seg at hun reagerte på konserveringsmiddelet i flasken og slik holdt det seg gående.

Men slik jeg endte opp med å få gjort det høres veldig voldsomt og fælt ut, men det er altså ikke så ille.

Jeg måtte sette med over henne, legge armene innat kroppen hennes og holde henne nede med beina mine...jeg hadde da begge hendene ledige til å holde hode hennes rolig samtidig som jeg fikk dryppet med pipetten.

Hun led jo ingen nød av at jeg satt som jeg gjorde og holdt armene hennes, for jeg satt jo ikke på henne liksom...[8D]

nesten sammen har jeg gjort[&:] Men jeg la han på ryggen i saccosekken hans så han lå godt der. Det gikk da overraskende greit å gi øyedråper.

Her hadde vi øyekatar forrige uke. Vasket med te hver time og var frisk på 1 døgn. Legen her sender skjelden med salve eller dråper, sier bare at vi skal gå hjem å vaske med te.

Back
Topp