trenger tips og råd..

iris29

Forelsket i forumet
dere med flere barn, gjerne tette barn.. Har dere tips og råd til hva jeg bør gjøre evt ikke bør gjøre når neste mann kommer nå. Jeg ønsker jo å ha en best mulig barsel tid selv om jeg vet det blir tøft. jeg hadde satt veldig stor pris på hvis noen har erfaring å hjelpe med. Jeg skal ha begge barna hjemme :-)

ingen?  help please.. begynner sakte men sikkert å få panikk her..

hmm, egentlig har jeg ikke noen råd...har ikke tette barn selv..
Men prøv å lage rutiner til begge barna. Det kan bli vanskelig med minstemann til å begynne med da..
Bruk tid på begge to, ikke la den eldste få mindre oppmerksomhet. Kan bli sjalusi.

Tja...ellers har jeg ikke så mye å si..

Lykke til ihvertfall! Kjekt med 2 tette da, de blir nok fine lekekamerater vet du [:)]

Det er nesten 2 år mellom jentene mine. Hadde ikke eldstemann i barnehage[:D] Det var slitsomt, men også veldig koselig[:D][:D][:D] Det som fungerte bra her var at eldstemann fikk "hjelpe" mye til. Hun "hjalp" med bleieskift osv....... Følte seg stor da. Lykke til[:)] 

ORIGINAL: ~Rosinbolla~

jeg får selv to tette....er ikke mye jeg kan si, har jo ikke vært i situasjonen enda!
-men selv kommer jeg til å ha Sara i barnehage på fullplass og kose med ny babyen på dagtid, føler den også har rett på barseltid alene med mamma! så kveldene er d Sara som står i mitt fokus, da kan pappa og babyen kose seg litt mens jeg og snuppa koser oss!!

foruten d så aner jeg ikke...[&:][&:] kom gjerne med tips til meg også!!![8|]

hei.. du har sikret deg ser jeg :-) en om gangen.. hehe.. jeg har vært inne på tanken, men jeg føler det er tidlig å sette minien i barnehagen når han er 10 mnd når jeg ikke trenger. Men har en svigermor som skal ha han en dag i uka, sånn at jeg og minsten får en dag alene.

Back
Topp