C Candykikk Gift med forumet 26 Nov 2009 #1 hehe samborene har gitt meg oppdrag å finne middager til noen uker fremover.. men jeg kommer ikke på noe annet enn kyllingfilet og spagetti .. [&:] kom med tips til meg er dere snill [:)]
hehe samborene har gitt meg oppdrag å finne middager til noen uker fremover.. men jeg kommer ikke på noe annet enn kyllingfilet og spagetti .. [&:] kom med tips til meg er dere snill [:)]
Linda31 Forumet er livet 26 Nov 2009 #2 Kjøttkaker Fiskeboller Pølsegrateng Lasagne Taco Nachos Gryteretter Fiskeretter Koteletter Kjøttpudding Terteskjell Pai [:)][:D]
Kjøttkaker Fiskeboller Pølsegrateng Lasagne Taco Nachos Gryteretter Fiskeretter Koteletter Kjøttpudding Terteskjell Pai [:)][:D]
tipp Forumet er livet 26 Nov 2009 #4 Mosaca kjøttpudding supper grøt hotdog pytt i panne med speil egg pastaretter svinestrimler
B Bleiemos Forumet er livet 26 Nov 2009 #5 Fiskepinner kjøttkaker pølse/potetstapp med grønnsaker Pølse i brun saus m/ertestuing Pannekaker Lapskaus Wok
Fiskepinner kjøttkaker pølse/potetstapp med grønnsaker Pølse i brun saus m/ertestuing Pannekaker Lapskaus Wok
dumidalia Gift med forumet 26 Nov 2009 #6 taco lasagne pizza kjøttdeig/ spaghetti kjøttkaker pita med fajitakylling fiskeboller pasta di parma stekt laks gratinert laks fiskegrateng suppe kylling i sursøt saus fiskekaker gryterett pølser og potetstappe seibiff vårruller med ris favorittgrateng kjøttboller tacokjøttboller wok kyllinglår og ris findusfisk hamburger kyllingsalat pølsegrateng crispy chicken kyllingfilet med skinke/ bacon rundt svinefilet med skinke/ bacon rundt skinke/pastasalat pannekaker fiskepinner bali kyllinggryte pitabrød med pizzafyll stekte pølser skinkestek med fløtepoteter biff, mild chilisaus grøt kopierte inn fra månedsplanen. Det er ingen logikk i fargemerkingen, så den må du bare se bort fra[:)]
taco lasagne pizza kjøttdeig/ spaghetti kjøttkaker pita med fajitakylling fiskeboller pasta di parma stekt laks gratinert laks fiskegrateng suppe kylling i sursøt saus fiskekaker gryterett pølser og potetstappe seibiff vårruller med ris favorittgrateng kjøttboller tacokjøttboller wok kyllinglår og ris findusfisk hamburger kyllingsalat pølsegrateng crispy chicken kyllingfilet med skinke/ bacon rundt svinefilet med skinke/ bacon rundt skinke/pastasalat pannekaker fiskepinner bali kyllinggryte pitabrød med pizzafyll stekte pølser skinkestek med fløtepoteter biff, mild chilisaus grøt kopierte inn fra månedsplanen. Det er ingen logikk i fargemerkingen, så den må du bare se bort fra[:)]