tulla79 Glad i forumet 19 Jan 2008 #1 Guten min heiter Jonas.................kva jentenavn kan passe litt med det? Eg har kun Bertine i hodet akkuratt no,,,men det klinger liksom ikkje heilt
Guten min heiter Jonas.................kva jentenavn kan passe litt med det? Eg har kun Bertine i hodet akkuratt no,,,men det klinger liksom ikkje heilt
B Bruker662dan Elsker forumet 19 Jan 2008 #2 Jenny (kjenner et søskenpar som heter det) Henriette Rebekka
tulla79 Glad i forumet 19 Jan 2008 #3 hm,,er en her i bygda som heter Rebecca pluss det etternavnet som vi har til våre barn.. Er så irriterende,,,for eg likar det navnet så godt[:@] Takk for fine navneforslag[:D][:D][:D]
hm,,er en her i bygda som heter Rebecca pluss det etternavnet som vi har til våre barn.. Er så irriterende,,,for eg likar det navnet så godt[:@] Takk for fine navneforslag[:D][:D][:D]
Elvir@ Glad i forumet 28 Jan 2008 #9 Jonas og Lise Jonas og Ida Jonas og Andrea Jonas og Hanna Jonas og Ingrid Jonas og Julie
M MammaKoz Betatt av forumet 28 Jan 2008 #10 Jonas og Johanne Jonas og Nora Jonas og Leah Jonas og Sara Jonas og Linnea Jonas og Jenny
SiTrOn Elsker forumet 4 Feb 2008 #13 Forslag jeg kommer på i slengen: Jonas og Maria/Marie Jonas og Mia/ Mie Jonas og Tine Jonas og Maiken
Forslag jeg kommer på i slengen: Jonas og Maria/Marie Jonas og Mia/ Mie Jonas og Tine Jonas og Maiken
Stinei Betatt av forumet 4 Feb 2008 #14 Jeg syns Bertine passer bra jeg da. Jonas og Bertine klinger godt i mine ører :)
E ^Elle^ Glad i forumet 11 Feb 2008 #15 ORIGINAL: Gurine84 jonas og julie helt klart en favoritt..[:D] blir kanskje det her også om det blir gutt neste gang..[:D][:D]
ORIGINAL: Gurine84 jonas og julie helt klart en favoritt..[:D] blir kanskje det her også om det blir gutt neste gang..[:D][:D]
L LanoLotte Forumet er livet 17 Mar 2008 #19 ORIGINAL: Stinei Jeg syns Bertine passer bra jeg da. Jonas og Bertine klinger godt i mine ører :)