trenger tips jeg

Søøtnoos

Elsker forumet
leo vil nemmelig ikke ligge på magen.... han er veldig sterk i hodet og holder d oppe selv osv men med engang han blir liggende på magen kommer skrikende hyl.. det jg er redd for er at han ikke kommer til og lære og krabbe... har prøvd alt... ligge nede og leke med han kjøpt leker d er morsomt og se på osv... mn han vil rett og slett ikke:(

hvis du legger deg på gulvet med han liggende på magen din da? vi har lagt et speil foran ansiktet å daer det veldig moro, men tok tid her og[:D]

Kosen var ikke så begeistret han heller, men han måtte nå ligge en liten stund på magen hver dag. Etter en stund ble det bedre!

Mange unger liker ikke å ligge på gulvet fordi de ikke ser så mye. Prøv å la ham ligge naken på magen på stellebordet - det er det mange som liker. Kanskje kan du sitte på huk og smile opp til ham. [:)] Jenten min elsker å ligge på magen og har gjort det masse hele tiden, men hun krabber ikke ennå.

vet du, jeg ville ikke ha stresset så mye med det.
Med min andre unge var jeg ikke så stresset med å gjøre dette hver dag, mer når ungen var i humør til det og jeg hadde mulighet til å være på gulvet sammen med ungen.
Min eldsta hatet å ligge på magen, så vi brukte stelletider og vår mage til å øve. Når det passet selvsagt.
Med nummer to tenkte jeg ikke så mye over det, og ungen utviklet seg raskere en eldste.
Gjør du det iblandt og stimulerer når ungen er i humør til det, så går det nok fint vil jeg tro

Back
Topp