Trenger tips: bursdagsgave til mannen

Babydilla123

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
samboer har bursdag i april og jeg vil gjøre gi noe spesielt siden vi venter vår første sønn i juli :D noen har tips? Pris kan godt være på noen tusen. Eneste, jeg sliter mye med bekken så kan ikke være noe der jeg må gå mye :p! Tenker opplevelser først og fremst, men mye som er vanskelig når man er gravid og vondt :o

Gavekort på fotoshoot md familien etter fødsel?

samboer har bursdag i april og jeg vil gjøre gi noe spesielt siden vi venter vår første sønn i juli :D noen har tips? Pris kan godt være på noen tusen. Eneste, jeg sliter mye med bekken så kan ikke være noe der jeg må gå mye :p! Tenker opplevelser først og fremst, men mye som er vanskelig når man er gravid og vondt :o
Hvor bor dere da?

Hotell og show pakke? Vet ikke hvor du bor, men her i Bergen har vi det. 1990,- for hotellovernatting og billetter til feks. raske menn :)

Hotell og show pakke? Vet ikke hvor du bor, men her i Bergen har vi det. 1990,- for hotellovernatting og billetter til feks. raske menn :)

Åh, det hørtes morsomt ut... Bergen er jo så fint, kan ta tog eller fly dit Evt, har du noe link :p?

Noen som har vært på spa weekend et sted og vært fornøyd feks?

Denne tråden må jeg følge med på, sambo har også bursdag slutten av mars (ja, er alltid i siste liten med gave :P)

Jeg har kjøpt motorsag og dabadapter til min. Ikke noen opplevelsestips da, men noe min ønsker seg veldig:)

Ja, tenkt på hotell osv :) men trenger mer spesifike tips, om noen har hatt et fin weekend tur pp hotell feks ?
Hørt Farrisbadet skal være fantastisk :D
Ellers kan jeg godt anbefale Hotell Union i Geiranger ;)

Har han en hobby? Eller ønsker han å få det? Har selv tenkt å gi han jegerprøven i gave i april siden dette er noe han har snakket om mange ganger, skal sies at han har drevet med konkurranseskyting i mange år før derfor denne interressen.. Men andre ting jeg har tenkt på er golfkort, drakt til jiu jiutsuen og slikt. Man trenger jo ofte nytt utstyr til hobbyer, eller man har drømmer om å få seg en ny;)

Har han en hobby? Eller ønsker han å få det? Har selv tenkt å gi han jegerprøven i gave i april siden dette er noe han har snakket om mange ganger, skal sies at han har drevet med konkurranseskyting i mange år før derfor denne interressen.. Men andre ting jeg har tenkt på er golfkort, drakt til jiu jiutsuen og slikt. Man trenger jo ofte nytt utstyr til hobbyer, eller man har drømmer om å få seg en ny;)

Han driver med isrally men sesongen er jo litt over nå :p men skal tenke litt over hva han kunne tenkt seg prøvd... For sommerhobby trenger han :p!!!

Mitt tips er å gi en gave som er vanskelig for han/dere å gjøre etter at deres første barn kommer. Mye vil forandre seg etter babyen kommer, og det vil være lenge til dere har mulighet til å prioritere hverandre igjen. Jeg har prøvet Farris bad, og det kan anbefales!

Om du ønsker en opplevelse for han (evt han og kompiser) er dette noen tips:
- Klatreparker
- Paintbal
- Hoppe i strikk
- Zipline
- Ølkurs

Håper du finner en perfekt gave, og lykke til med familieforøkelsen :)

Ps. Trenger du hjelp med å planlegge dåpen kan siden Planlegg.no hjelpe deg :)

Back
Topp