trenger tips *bilde*

knertnr2påvei

Glad i forumet
Jeg trenger litt hjelp til å finne ut hvordan jeg skal pynte i trappegangen min [:D]
[/image]
som dere ser er det temmelig hvitt og trist for øyeblikket.. blir det rart å henge bilder UNDER vinduet? vurderer også kanskje å male vindusveggen men vet ikke hvilken farge..selve trappa skal også males etterhvert, prøver å få samboeren med på at det hadde vært kult med grå trinn, men det blir nok hvitt [8D] motstående vegg har jeg en ganske heftig tapet på, gråsvart med sølvmønster [:)]

kom gjerne med tips![:D]

Hadde vært koselig med noen små fine rammer stående, og kanskje noen telysskåler i spreke farger [:)]

ORIGINAL: Babelle

Hadde vært koselig med noen små fine rammer stående, og kanskje noen telysskåler i spreke farger [:)]

slenger meg på den [:D]

Ser for meg at det blir litt "lite" liksom, hvis det bare står ting på den nederste hylla der, at jeg kanskje bør henge opp noe også? Eller?

Jeg hadde kjøpt lift gardin med en fresh farge, rammer og kanskje lysestaker[:)]

ORIGINAL: leonorasmamma

Jeg hadde kjøpt lift gardin med en fresh farge, rammer og kanskje lysestaker

Ja! gardin hadde jeg ikke tenkt på engang! [:)] så blind kan man bli...[8D]

Ligner på trappeoppgangen min...[;)]

Ville kjøpt noen få store ting. Som ei stor lykt i sølv eller lignende, stor blomsterpotte på ene kanten med stor, grønn plante lager litt liv.
Kan bli kjempefint med noen bilder i ramme under vinduet. Stjeler kanskje ideen[8D][;)]
Jeg har liftgardin, men skal snart bytte vindu og lister og skal ikke ha noe gardin der... Skal da ha sprosser på vinduet som "pynter litt"...[;)]

ORIGINAL: sånja

Ligner på trappeoppgangen min...[;)]

Ville kjøpt noen få store ting. Som ei stor lykt i sølv eller lignende, stor blomsterpotte på ene kanten med stor, grønn plante lager litt liv.
Kan bli kjempefint med noen bilder i ramme under vinduet. Stjeler kanskje ideen[8D][;)]
Jeg har liftgardin, men skal snart bytte vindu og lister og skal ikke ha noe gardin der... Skal da ha sprosser på vinduet som "pynter litt"...[;)]

takk for tips! [:)] ikke dumt med en stor lykt i sølv, matcher jo med tapeten på andre veggen også [:D]

Likner litt på min denne her, jeg har liftgardin og på hylla har jeg en litt høy lampe på ene siden og en litt høy vase med strå i på andre siden.

Ville hatt noen fine blondegardiner, kansje et veggord under vinduet, velkommen eller noe "Famely....." greier og hatt eg bilde av familien på hylla med noen fine telys holdere

Jeg ville hatt en fin gardin, og hatt et veggord under vinduet....
F.eks velkommen eller noe ang familie....
Så ville jeg hatt et par høye lysestaker på den ene siden, og et par stående bilder på den andre siden f.eks....
Ville kanskje hatt en gardinstang som gjør litt utav seg, og at gardinene henger litt ut på siden for å skape litt liv....?

Tusen takk for mange gode tips, hadde aldri kommet på halvparten selv!

og da ble man inspirert til å ta trappeoppgangen

ORIGINAL: Blippetiblippblopp

og da ble man inspirert til å ta trappeoppgangen

det er bare å sette igang [;)]

Back
Topp