trenger tips ang linser

løgndetektoren

Glad i forumet
skal begynne med linser. Og har fått opplæring, fikk dem ut, men ikke inn. Får det ikke til.Hvordan gjør dere det? trenger tips til lett måte å få dem på

http://www.youtube.com/watch?v=07Pd4nK61Rs&feature=related

det var slik de viste meg, men jeg får ikke til. Blinker konstant. FÅR det bare ikke til.. 

Det jeg gjorde var å vende meg til å kunne holde øye oppe mens jeg tok kun med fingeren på øyet

Men jeg øvde og øvde og til slutt så var det lett å ta dem på

er bare å øve masse[:)]

vil ha med linsene hjem og øve hjemme,men det nekter optikern.skal øve på å ta dem på samtidig som  han ser på. får ikke til  med publikum til stede[8|]   får prestasjonsangst[8|][8|][8|] 

ORIGINAL: tutekoppen

vil ha med linsene hjem og øve hjemme,men det nekter optikern.skal øve på å ta dem på samtidig som  han ser på. får ikke til  med publikum til stede[8|]   får prestasjonsangst[8|][8|][8|] 

Ja men det er jo bare for at optikeren skal føle seg trygg på at du får det til[;)]

Men du burde fått dem med deg hjem for det gjorde jeg men det er maaaaaaaaaaaaaange år siden jeg fikk linser da[:)]

Men bare prøv å nytt og forklar at det beste er å øve hjemme og se hvordan det går andre gang der?

Back
Topp