Trenger tips ang kakefyll

Beate1

Elsker forumet
tenkte skulle bake bløtkake men veit ikke hva jeg skal ha inni kaken...

noen som har tips?

Jeg sverger alltid til skogsbær blandet med krem i et lag, og vaniljekrem i neste lag [;)] Kjempegodt med de syrlige bærene til den søte vaniljekremen [:D]

Eller så er jo nugattikrem en slager hos både mannfolka og ungene [:D][:D][:D]

vaniljekrem og litt vanlig krem blandet med jordbærsyltetøy og most banan i det ene laget, knuste valnøtter og sjokolade sammen med vanlig krem i andre[8D][8D][8D]
nam nam[:D][:D]

Jeg sverger alltid til skogsbær blandet med krem i et lag, og vaniljekrem i neste lag Kjempegodt med de syrlige bærene til den søte vaniljekremen

Eller så er jo nugattikrem en slager hos både mannfolka og ungene

det hørtes godt ut,, hvordan gjør du det??? blander nugatti med krem bare??

Hvordan lager man Nugatti krem???

[8|]

Vi bruker bananer og krem i ett lag og naturlig lett (uten søtning) bringebærsyltetøy og krem på andre! [:)][:)] Så dynker vi bunnen i champagnebrus! [:)] Namnam! [:D]

Bruker vaniljekrem blandet med fløtekrem og fruktcoctail-biter i det ene laget, og i andre laget bruker jeg samme kremblandingen og bringebærsyltetøy. Dynker lagene med laken fra fruktcoctailen. Blir en kjempegod sukkerbombe. [;)]

ORIGINAL: NMT

[8|]

2 diiiigre ss nugatti blandet med krem fra en boks fløte [:D][:D][:D]

Jeg hadde sjokolademousse med sjokoladebiter i det ene laget, og banan og krem i det andre laget. Ble kanongodt [:D]

ORIGINAL: Lucy79

Jeg hadde sjokolademousse med sjokoladebiter i det ene laget, og banan og krem i det andre laget. Ble kanongodt [:D]

Hvordan lagde du moussen? Pose eller fra bunnen av? Jeg er litt sånn posemamma[:D]

ORIGINAL: Wicked

ORIGINAL: NMT

[8|]

2 diiiigre ss nugatti blandet med krem fra en boks fløte [:D][:D][:D]

Da blir det nok det i kaka til veslegutten her altså.... hørtes kjempegodt ut.. [:D]

ORIGINAL: victoriapus

Hvordan lagde du moussen? Pose eller fra bunnen av? Jeg er litt sånn posemamma[:D]

Jeg kjøpte pose, har aldri laget mousse fra bunnen av. Men den er knallgod den med melkesjokoladepletter i [:D]

ORIGINAL: victoriapus

Jeg kjøpte pose, har aldri laget mousse fra bunnen av. Men den er knallgod den med melkesjokoladepletter i [:D]

Sjokolademousse fra scratch er iiiiiisi pisi... [:D] OG smaker 100 ganger bedre!
http://marenshemmeligheter.blogg.no/1298030072_sjokolademousse.html

Back
Topp