Trenger synspunkter!

MiLfYwAy

Gift med forumet
Fra folk som ikke er redd for å si meneingene sine og det finner jeg her[:)] Saken er det at jeg maler g jeg har fått mye ros for det
på facebook og lignende. Nå har jeg malt i mine øyne det beste bildet jeg noen gang har gjort, men jeg får ingen kommentarer på det?
Så det jeg lurer på er hva dere synes om det, ble dt for spesiellt? Ikke vær redd for å si hva dere mener!

Eg har så absoultt ikkje peiling på slikt, men eg syns da bilde der var kjempestiligt!!

Itte å studert da ei lito stund så har eg sett tre forskjellige ting i da, antagligvis ting som berre mine auge ser,
men da gjorde no te at eg intresserte meg for da [:)]

Flink du er!![:)]

Tusen takk Marlu og mammanina!!

Åååå takk folkens! Jeg var skikkelig usikker på om noen synes det var fint eller at det var helt forferdelig. Og som Diva X sier så er det veldig
sterke farger og det passer jo ikke alle. Takk for gode tilbakemeldinger!!

ORIGINAL: Mrs.Cullen

jeg synes bildet var vanskeligh å kommentere, litt sånn "et ubeskrivelig" bilde[:)] (ikke negativt[;)])

ellers synes jeg bildet skriker litt "sinnamann",
JEG ser 3 sinna/sure manne ansikter..

Oi så morro, det var meningen at det bare skulle være en mann, men jeg ser at det på en måte har dukket opp to, en veldig rolig og en som skriker.
Men den tredje ser jeg ikke, så det er kult at andre ser ting jeg ikke ser selv!

nja nei var ikke det peneste jeg har sett men det var noe mystisk over det da og dte likte jeg :)

Knalltøft altså[:D] hadde d gått i høstfarger (elsker brunt) hadde det passet PERFEKT i stua mi[;)]

ORIGINAL: Puseline

nja nei var ikke det peneste jeg har sett men det var noe mystisk over det da og dte likte jeg :)

Nei det hadde jeg ikke regnet med[:D] Men mystisk er bra, jeg liker mystisk!

ORIGINAL: mammanina88

Utrolig fint! Kunne gjerne hatt det på veggen ja![;)]
Kjempeflink er du!![:)]

ORIGINAL: linda_1986

Knalltøft altså[:D] hadde d gått i høstfarger (elsker brunt) hadde det passet PERFEKT i stua mi[;)]

Jeg har faktisk prøvd å male med jordfarger, jeg får det bare ikke til! [:D] Tror man må ha veldig mye talent for at et bilde i jordfarger skal
bli spennende, det er enklere med sterke farger. Også må jo jeg ta med at jeg elsker dystre og voldsomme malerier og det vises kanskje.
Jeg har mest malerier i denne fargeskalaen...

Dytte.

ORIGINAL: MOVED*Mizdizzy

ORIGINAL: linda_1986

Jeg har faktisk prøvd å male med jordfarger, jeg får det bare ikke til! [:D] Tror man må ha veldig mye talent for at et bilde i jordfarger skal
bli spennende, det er enklere med sterke farger. Også må jo jeg ta med at jeg elsker dystre og voldsomme malerier og det vises kanskje.
Jeg har mest malerier i denne fargeskalaen...

Jordfarger heter det ja, hehe.. Ja har sett veldig mange bilder jeg liker, men nesten alle er i feil farger. så kanskje ikke bare d som har det problemet[:)]

ORIGINAL: DivaX

Bildet var kult, men fargene ble litt for voldsomme for meg. Hadde det vært i lilla/svart eller noe hadde jeg digga det.

ORIGINAL: mammanina88

Utrolig fint! Kunne gjerne hatt det på veggen ja![;)]
Kjempeflink er du!![:)]

det var ikke min smak, men det var utrolig flott fordetom, og om ingen har sagt det til deg før, så sier jeg det - du har en kunstner i deg iallefall [:D]

Back
Topp