Trenger synspunkter

Spør du meg, så sier jeg ja til begge deler. Mørkeblå til jente... gjør jo ikke noe det. Synes alt det rosastyret kan være litt overdrevent, jeg. Og røde detaljer til gutt... ja så klart. Har svart og rødt bilsete til (antagelig) gutt. Går da fint, det. Det eneste er kanskje at rosa og gutt er sånn fy fy, men ellers.... [:D]

Ja begge! bruk det du liker

ORIGINAL: Goth.mummy

Mørkeblå er en klassisk farge som kan brukes til begge kjønn syns jeg.

Og rødt/svart passer også til begge kjønn syns jeg! Hva er det med folk og si at RØDT er jentefarge? Ugh
Jeg hadde skjønt det hadde det vært rosa detaljer, da hadde det liksom blitt noe annet. Men RØDT? *riste på hodet*

Signerer denne !!
Gutten min på 4 år er fantastisk fin i rødt, og ELSKER denne fargen selv også. Får han velge, velger han rødt...

Tusen takk for synspunkter folkens[;)]

ORIGINAL: Diddij

Har hatt en vogndiskusjon, uten å nevne noe om med hvem[8D]
Men kan man bruke mørkblå vogn til jente? Og kan man bruke svart vogn, men grå og røde detaljer til gutt?

jaaaaaa!!!!! [:D] jeg kjøpte en mørk blå emmaljunga vogn til sønnen min for to år siden, og den skal jeg bruke til jenta våres oxo når hun kommer til verden... jeg kommer bare til å ha rosa dynetrekk osv oppi vognen for at folk skal se det er ei jente oppi der [;)]

Back
Topp