Trenger synspunkter

Diddij

Forumet er livet
Har hatt en vogndiskusjon, uten å nevne noe om med hvem[8D]
Men kan man bruke mørkblå vogn til jente? Og kan man bruke svart vogn, men grå og røde detaljer til gutt?

Mørkeblå er en klassisk farge som kan brukes til begge kjønn syns jeg.

Og rødt/svart passer også til begge kjønn syns jeg! Hva er det med folk og si at RØDT er jentefarge? Ugh
Jeg hadde skjønt det hadde det vært rosa detaljer, da hadde det liksom blitt noe annet. Men RØDT? *riste på hodet*

ORIGINAL: Goth.mummy

Og rødt/svart passer også til begge kjønn syns jeg! Hva er det med folk og si at RØDT er jentefarge? Ugh
Jeg hadde skjønt det hadde det vært rosa detaljer, da hadde det liksom blitt noe annet. Men RØDT? *riste på hodet*

VELDIG enig med deg[;)]

Men kan man bruke mørkblå vogn til jente? Ja, det kan man helt klart. Er jo en klassisk farge, og kanskje den fargen som har blitt brukt oftest på barnevogner opp igjennom tidene... [:)]

Og kan man bruke svart vogn, men grå og røde detaljer til gutt? Jeg mener at man kan det.. Hadde vært noe HELT annet om vogna var rød med svarte detaljer.. Men for å si det på en annen måte: venninna mi hadde rød vogn til sin lille gutt [;)] Men sånn med tanke på hva jeg tenker om jente/gutte-farger o.l, så mener jeg at man helt klart kan bruke svart vogn med grå og røde detaljer til gutt... Hvorfor ikke??

ORIGINAL: Diddij

Men kan man bruke mørkblå vogn til jente? Og kan man bruke svart vogn, men grå og røde detaljer til gutt?

Ja, til begge! [:D]

Hadde nok kjøpt meg en mørk farge uansett kjønn. Har ikke kommet så langt ennå så vet ikke om det blir blå, svart, grønn eller noe ant. Ser ikke noe problem med blå til jente. Nå får jeg gutt da, men kommer glatt til å bruke samme vogn til en evt jente om jeg fremdeles har den.
Hadde ikke kjøpt rosa vogn uansett.

Ja til begge deler.

Sier også ja til begge :)
Jeg vet ikke hva jeg får, og tenker på å kjøpe den turkise duo-vogna fra Simo jeg :P

jeg skulle skjønt d vis d var snakk om rosa el lyseblå vogn,,men ikke mørke fine farger,det er for både jente og gutt[:)]

Takker for svar jenter[;)]
Var bare en som fikk hakeslepp når ei jente hadde mørkblå klassisk vogn til jenta si...
Selv har jeg simovogn i svart, men noen få detaljer i rød og grå[:)] Brukte det til sønnen min, og akter og bruke den til lillebror og[;)]

Ja så absolutt! [:D]

Ja, selvsagt kan du det[:)]

Det er DU/DERE som bestemmer farge på vogna..ingen andre. Kjøp det du syns er fint og vil ha og ikke bry deg om andre...

ORIGINAL: Marolita

Ja, til begge! [:D]

sign

Klart man kan!! Syns ikke rødt er typisk jentefarge, hadde vært noe helt annet med rosa. Vet om jenter som har blå detaljer på vogna sin så! Og vi har akkurat kjøpt lilla bilstol til gutt så...(ganske sikkert gutt...)

ORIGINAL: Goth.mummy

Signerer.

Vi har mørkeblå Simo-vogn fra storebror som vi skal bruke til lillesøster nå. Svart vogn med røde detaljer hadde jeg ikke nølt med å bruke til både gutt og jente.
Jeg kjøper gjerne rødt til gutteplutten vår nå. Han er som pappa'n sin som kler rødt!

Vi har rødt og sort besafe bilsete til storebror her. Skikkelig tøft!

ORIGINAL: Vugge

ORIGINAL: bet

Ja til begge syntes nå jeg [:)]

Her også! Viktigste er jo det som er oppi ;)

HaHa! genialt sagt Vugge! Jeg tror man fort blir "vognblind" og glemmer hele pointet med vogner jeg :P

Ingen ting å si!!

Jeg har en mørkeblå simovogn med lilla detaljer. som jeg har brukt til gutta og jentungen. og kommer nok til å bruke den en siste gang ja....om det blir jente eller gutt :-)

Ja og ja!!
Det spiller vel ingen rolle hvilken farger som er på vogna, så lenge du ikke har knæsj rosa til en gutt[8D][:D]

Om du syns vogna er fin, så skal du ikke tenke mer på om hva andre kommer til å si...
Og disse fargene er veldig praktiske da... Om vogna blir skitten, lyser det ikke opp på lang avstand....

Back
Topp