Trenger synspunkter *lang*

camilla82

Elsker forumet
Det hele begynte da jeg og sambo flyttet hit i 2001, vi ble med på lasset til foreldra hans, vi flyttet 5mil nord for hjemstedene våres, jeg har trivdes grei, vi ble med fordi jeg gikk på skole og han var lærling. Vi kjøpte hus for 1,5år siden, har nå 2 barn. Sambo har 5mil til jobben og jobber 1time overtid hver dag, altså 8-17, han reiser hjemmefra 7 og er hjemme 18, jeg leverer og henter i bhg og når jeg begynner å jobbe er det jeg som må ta henting,levering og middagslaging. Ungene legger seg i 19 tiden. Han sa til meg at da vi skulle ha nr 2 skulle han slutte 16,men det skjer ikke ofte. Han har foreldrene sine rett borti gata her. Mens jeg nå savner min familie mer og mer,ihvertfall nå som jeg har mistet et familiemedlem ser jeg hvor mye de betyr for meg osv. De bor i området der hvor vi flytta fra..
Svigers er mer enn hjelpsomme,men etter nummer 2 har det skjedd mye, forskjellsbehandling,bestefaren er ikke interesert i nr 2, eldste får lov til å slå osv for han skal ikke bli snakket til osv han har ingen grenser der og det begynner å forvirre han, han har grenser her men ikke hos besteforeldra. De respekterer ikke når vi sier nei til E og overkjører oss.

Men hovedprob. er jo jobben til sambo,sånn jeg ser det da ;) Skal vi flytte må vi ned i kvm, nå har vi 140kvm+utleiel. Vi må ned i 100kvm og rekkehus, sambo snakker som at barna omtrent er garantert til å bli narkiser hvis vi flytter nedover og sier at han kommer ikke til å trives der, han
har ikke savna det et sek.. Jeg har ingen venner her, han har heller ingen gode venner her. Det er en kinkig situasjon, når han sa i går at "jeg skal minne deg på dette når en av unga står der og er narkoman jeg", ble skikkelig lei meg og føler han prøver å spille på samvittigheten min!!

Er det jeg som er urimelig? Hvordan skal vi løse dette da? Føler det er umulig!![:(]

Huff det er vondt når det blir sånn!! *trøstepåklem*

Jeg vet ikke hvordan dere kan løse det jeg, men jeg får inntrykk av at sambo din er skikkelig egoistisk! Han tenker ikke på dine følelser i det hele tatt. Jeg syns ikke du er urimelig i det hele tatt. HOvedsaken er jo at begge skal trives å ha det bra. Å det er HELT feil av sambo din å si at det er garantert at barna deres blir narkiser!!! Har ikke dere vokst opp der? Ble dere narkiser?!?

ORIGINAL: anetteoglucas

Huff det er vondt når det blir sånn!! *trøstepåklem*

Jeg vet ikke hvordan dere kan løse det jeg, men jeg får inntrykk av at sambo din er skikkelig egoistisk! Han tenker ikke på dine følelser i det hele tatt. Jeg syns ikke du er urimelig i det hele tatt. HOvedsaken er jo at begge skal trives å ha det bra. Å det er HELT feil av sambo din å si at det er garantert at barna deres blir narkiser!!! Har ikke dere vokst opp der? Ble dere narkiser?!?

Han unnskyldte seg etter diskusjonen, men ja det var råttent sagt! Vi har vokst opp der og vi er ikke narkiser, prøvde å si det,men da fikk jeg beskjed om at det var anderledes miljø da.
Vi er ganske enige om at uansett er det viktig at barna får seg en hobby å drive med på fritiden. Så da spurte jeg hvordan han hadde tenkt å løse det når han ikke er hjemme før 18 tiden?? Jeg har trossalt bare 2 armer,nei det visste han ikke da, tok det som det kom han!

Å tro meg det er mye dritt her vi bor også!

synes han er urimelig jeg!

Altså, der står du uten venner og i tillegg er du omtrent alenemamma siden han nesten ikke er hjemme... Og så si noe sånt? Nei, det synes jeg er dårlig gjort!
Hvilke ofringer har han gjort?[8|]

Sender deg noen klemmer[:D]

Vi er nesten i samme situasjon som dere og her er det sånn at vi må velge et sted vi vil bosette oss og det er jeg som "bestemmer" hvor det skal være. Asså vi blir jo enige men det er jeg som har ungene mest så han må lissom "høre på meg".

Så hvis du ikke trives bør han høre på deg og bo der du vil bo...

Så rart det med besteforeldrene, ikke hørt om det før, skal jo ikke være sånn da!

Back
Topp