Trenger synspunkt ang gave til svigermor!

Bampsebompi

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Svigermor ble englemamma til en gutt for 18 år siden, og han er enda en stor del av livet deres. De har som tradisjon at hele familien besøker graven på julaften, og i år skal vi også være med. Jeg har så fryktelig lyst til å gi engelen en gave også, vil det bli feil av meg å ramme inn et dikt og sette på graven? Det er et dikt som handler om at mamman og pappan ikke skal bekymre seg, for han gud passer på han der han er.

Ville dere reagert?
Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Svigermor ble englemamma til en gutt for 18 år siden, og han er enda en stor del av livet deres. De har som tradisjon at hele familien besøker graven på julaften, og i år skal vi også være med. Jeg har så fryktelig lyst til å gi engelen en gave også, vil det bli feil av meg å ramme inn et dikt og sette på graven? Det er et dikt som handler om at mamman og pappan ikke skal bekymre seg, for han gud passer på han der han er.

Ville dere reagert?
Blei rørt jeg nå!

♡Tobias 20.11.10 & Simon 31.03.13♡

Det tenker jeg at mannen din kan svare best på, det er jo hans familie. Du skriver ikke noe om hva han tenker - hør med han! :)

Jeg synes det var en kjempefin ting å gjøre og kan ikke tenke meg at det skal kunne oppfattes negativt. Er det eventuelt noen du kan høre med angående en forventet reaksjon? Hvis mannen din mener det blir godt mottatt hadde jeg gjort det. Du kjenenr jo svigermoren din og hun vil helt sikkert sette pris på omtanken.

Høres ut som en flott gave, men ville hørt hva mannen din mener og satset på hva han mener:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg synes det hørtes veldig koselig ut! Men snakk med mannen din først, han vet nok best :)

Høres veldig koselig ut! Så lenge de ikke er veldig eiesyke på graven hans av hva som står der så er nok dette fint :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Tusen takk for alle svar. Tenkte ikke på mannen :p får høre hva han tror!:)

Høres fint ut. Hva syns mannen din?

Syns også det høres koselig ut, men jeg ville snakket med mannen og så også snakket med svigermor hvis mannen gav klarsignal. Mange har jo et veldig privat forhold til graven og slikt, så selv om tanken og diktet sikkert er fint, er det ikke sikkert hun syns det trenger å stå der likevel. Alternativt kunne du jo skrevet diktet i et kort til din svigermor, og tatt med blomster eller lys til grava?

Hørtes kjempe koselig ut. 3 juledag er det 24 år siden mine svigerforeldre mistet dattera si. Og mannen min mistet lillesøsteren sin. Vi oppkaldte datteren vår etter hu. De syntes det var kjempe koselig at jeg i det hele tatt tenker på deres datter og gjør noe sånt.

Jeg syntes det var en veldig omtenksom og varm tanke av deg :)

Så utrolig fin tanke av deg♥♥♥ tror de kommer til å bli veldig glade jeg!!!
Da det var et år siden stefaren min døde, så kjøpte jeg et lite treskrin, la ned bilde av lille jenta vår, som han ikke fikk møte, og skrev noen ord og tanker, fortalte om henne, fortalte on året som var gått osv.
Det føltes godt, og ble godt mottatt av alle♥ kan jo være en idé, hvis en ramme med dikt kanskje kan ta litt mye plass.. :-)

★☆★Duppedingsen ★ ☆ ★

Ville dere reagert?
Jeg synes dette høres helt rørende ut! Jeg tror svigermoren din kommer til å sette helt uendelig pris på det.

Det tenker jeg at mannen din kan svare best på, det er jo hans familie. Du skriver ikke noe om hva han tenker - hør med han! :)
Enig med dette .. Spør mannen din du. Evt svigermor selv ..

Høres fint ut :)

Sånn er det med besteforeldrene her også, bare 23 år siden. Dem er der ganske ofte og får fremdeles "sommergave" av en av fadderene for å pynte litt ekstra på grava mens det ennå er vær til det :)

Så fin tanke :) håper du får klarsignal fra mannen <3

Back
Topp