Trenger svar..

Bruker02ma

Andre møte med forumet
Jeg er bare 17år, går på videregående og jobber når de trenger meg (annen hver helg). Økonomien er jo ikke på topp, men kommer det med penger til å løse seg uansett?

Jeg er bare 17år, går på videregående og jobber når de trenger meg (annen hver helg). Økonomien er jo ikke på topp, men kommer det med penger til å løse seg uansett?

Jeg tror du får fødselsstipend og forsørgerstipend fra Lånekassen. (Er ikke helt sikker på hvordan dette fungerer.)
Råder deg til å opprette en tråd på forumet: Generelt - der er det nok noen damer som vet :-)

Babyverden er et flott sted for å dele erfaringer og motta råd, men om du er 17 år og gravid råder jeg deg til å oppsøke noen profesjonelle som kan gi deg økonomiske råd!

Jeg var 17 år og gravid.. Det finnes mye hjelp og rådgivning å få :). Om du er alene og skal være alene med omsorgen for barnet, får du flere ytelser fra nav.. Anbefaler deg å ringe ditt lokale kontor, de kan fortelle alt du har krav på i forhold til hvordan livssituasjon du er i:) Masse lykke til, du har en fantastisk tid i vente:)

Back
Topp