Trenger svar??

friele

Elsker forumet
Hei jenter....Jeg var på sjøen i dag i en snekke,det rister jo litt i båten hele tiden.Nok til at jeg kan kjenne det dirrer på magen...Er dette farlig???  Vet jo at en ikke skal i mye slik bevegelse,men vet ikkehva den lille tåler av slik????[&:]    Skal egenltig i båten i morgen og,så defor trenger jeg svar,noen som vet?????

så lenge du føler deg i fin form så skal det ikke være noe stor fare med å være i båt vil jeg tro... men kanskje ubehag med risting osv

Eg var og fisket på slutten av forrige svangerskap,gikk kjempefint det-hadde ikkje noe ubehag etterpå heller[:)] utenom at eg satte en sluk i tommelen,så det kan du holde deg unna[;)] men eg tok dei største fiskene så då var det greit hihi

Åh godt å høre...Plutselig mens vi var i båten,begynte jeg å tenke på om kanskje den ristingen ikke var bra for jenta mi....Skal nokså mange timer i båt i morgen så da må jeg vite..Jeg har ingen ubehag nå nei.....

En venninne av meg fikk på sensommeren i fjord, og hun tilbrakte hele sommeren på motorbåten deres som gikk i 40 knopp. De har verdens snilleste gutt nå, som bare smiler og er snill og god hele tiden, så vi spöker med at han ble ristet på plass. Hun fikk også beskjed av legen at så lenge hun tok de hardeste bölgene og avlastet med bena av og til, og ikke bare satt på setet å tok imot de hardeste dönningene, så var det ingen problem for henne eller fosteret. Så koz deg masse og fortsett så lenge du föler det ikke er noen belastning for noen av dere. Det kjenner du vell best selv [;)]

Back
Topp