trenger svar!

Vanillatwin

Elsker forumet
hvordan forklarte dere alle legetimene til arbeidsgiver? det er en ting jeg tenker mye på. hos oss skal di ha kopi av legetime "kortet".

jeg fortalte alt til sjefen min, og det er jeg veldig glad for i ettertid.
men til de på avdelingen kom jeg opp med uskyldige løgner [8D]
og fikk ikke noen spørsmål, tror jeg skyldte på min allergi da jeg var der som mest, at jeg måtte ta så masse prøver [&:][;)]
de lo av det etterpå da, da jeg var gravid og fortalte alt [;)] men ingen hadde skjønt noe!

Jeg har sagt det til sjefen min jeg. Så han vet om det heldigvis nå.. jeg lurte lenge på åssen dette skulle gå, men så er vi ganske gode venner. Så han sa det skulle gå bra dette. Hater å gå rundt å skjule ting.. Eller han er sånn ass.sjef, men driver med vaktlister og slikt. Selve sjefen vet ingenting.. Såeh... men regner med at han andre finner på en unnskyldninge for meg[:D]

takk jenter ;) får ta en prat med sjefen når tiden er der ;)

jeg forteller alt til sjefen[:D]

vi fikk emd noen ark der det stod at vi hadde vært til nødvendig behandling ved st.olavs hospital som vi evt kunne levere arbeidsgiver om nødvendig. selv så måtte vi fortelle det på jobb begge to, han fordi han trengte å jobbe inn og at vi visste det kunne bli på kort varsel og jeg måtte bare si det som det var til hun som har ansvar for å leie inn vakter på jobb, siden jeg ba om ferie, og det var vanskelig å få inn vikarer. (er frytelig dårlig på "hviteløgner" og "nødløgner" ) så regner emd at det er flere som vet det nå egentlig, men det føles igrunnen helt greit. 

Har ikke fortalt noe. Jobber paa en stor plass med mye sladder saa vil egentlig ikke si noe til noen..
Har tatt ferie en del av timene, og resten har jeg provd aa faa ordnet utenfor arbeidstid slik at jeg slipper aa forklare noe. Har flexitid da, og det hjelper en del,,,

Back
Topp