trenger svar fort!

2barnsmamma

Glad i forumet
Jeg har bestillt meg ny vogn..men vogna måtte bestilles av butikken så den har ikke kommet enda. Men nå angrer jeg og vil ikke ha den allikevel. Kan jeg avbestille???
Ringte butikken og hun sa hun måtte se på saken, at jeg kanskje MÅTTE kjøpe den?? Er det ikke åpent kjøp i 30 dager da??

jeg vet desverre ikke, men håper det ordner seg ivertfall [:D]

Du har verfall returrett og bytterrett på alle ting trodde jeg!!! Tviler på at de har bestilt den enda..de har ikke rett til å si at du MÅ kjøpe den.. Hørtes veldig rart ut..!![8|]

Håper det ordner seg!![:)]

håper jeg også..mente man hadde angrerett uansett jeg! de får jo sikkert solgt vogna allikevel

Er iallefall åpent kjøp i 30 dager når du bestiller/kjøper varer over internett. Men hvordan den loven er IRL vet jeg ikke... Ville sjekket det ut! Ikke betal hvis du ikke MÅ [;)] Kanskje du får googlet litt? 

Du har angrerett så lenge varen er uåpnet og isamme stand, å det er den jo [;)]

Takk for svar jenter [:)] 

Hun sa hun skulle ringe meg tilbake men ikke hørt nå enda..
huff litt ekkelt dette når man bor i en så liten by, hun blir sikkert sinna! må vel holde meg unna butikken en stund etterpå [8D][:)]

Hun damen sa at de ikke fikk sendt vogna tilbake til fabrikken..å siden jeg hadde bestillt den så måtte jeg nesten bare komme å hente den. Men den har ikke kommet enda da..
Men skal si at jeg ikke skal ha den hvis hun ringer!![;)]

Fant dette på forbrukerradet.no.. Du kan sikkert lese litt der!!

" Du har 14 dagers ubetinget angrerett.
Etter angrerettloven kan forbrukeren gå fra avtalen uten å oppgi noen grunn innen 14 dager etter at hele varen og de opplysninger som kreves i hjemmel i angrerettloven kapittel 3 er mottat på foreskreven måte."

Ble så irritert på hun damen..[:)]

Lykke til!!

Back
Topp