Trenger svar fort!!!!

akita24

Flørter med forumet
Hei!
Jeg vil ikke ringe legen nå ikveld om det ikke er nødvendig så spørr heller her...Jeg er 24+1 idag, og har nå i noen timer hatt smerter i korsryggen og på den venstre siden av magen, smertene kjennes nedover foten å på venstre side,og det strekker så over hele mgen,vanskelig å forklare,men kjennes ut som jeg har for lite hud,skjønner,at det er for trangt!!!
Noen som vet eller kjenner seg igjen?
 
Det høres merkelig ut ja. Det eneste jeg kan tenke på at det kan være er bekkenløsning. Har vært plaget selv en god stund og spesielt med venstre benet. Fysioterapeuten min fant ut at jeg hadde fått en stram muskel nedover venstre lår, som forplantet seg helt forbi kneet. Da føltes det som om foten ikke klarte å slappe av og hele låret verket. Dette hadde sammenheng med bekkenet og korsryggen. Har og hørt at mange kan føle smerte oppover mot magen og på fremsiden når de har bekkenløsning, men det har ikke jeg opplevd. Kanskje du bør ta deg en tur til fysioterapeut hvis det ikke gir seg. Du har krav på gratis behandling hvis legen din kan konstatere bekkenløsning, både i svangerskapet og etter fødselen...
 
Back
Topp