trenger svar ang blødning....:( (ekle detaljer) *oppdatert*

poca&krapylene

Betatt av forumet
Septemberlykke 2015

Jeg hadde en blødning med litt friskt blod på fredag rett før jeg var ferdig på jobb.
Etter det har det kommet brunt i toalettet og på papiret hver gang jeg har vært på taoalettet og bitte bitte litt i truseinelgg.

det jeg lurer på er hvis dette er en SA ,hvor lenge tar det da før murringene i magen forsvinner?

Egentlig kjennes det nå ut som om jeg har mensmerter.....

jeg har ikke hatt særlig symptomer ,og vet fint lite om SA.

er det noen som kan fortelle meg litt om dette?
Hva kan jeg forvente meg når jeg kommer på UL på mandag?
Hvor lenge vil jeg ha disse brune blødningene?
Når stopper disse "mensmurringene"?

Skal 1 mnd til danmark neste lørdag ,og orker ikke tanke på å sitte å lure på disse tingene mens jeg er på ferie....

etter siste toalett besøk kome det frisk blod med en del "klumper"
(beklager ekle detaljer)
Så kroppen renser vel ut siste rest regner jeg med.... emoticon

Da jeg hadde en sa, så startet det med frisk blod på papiret de første to dagene, også kom murringer og så menssmerter etterfulgt av mere blod og klumper. Så det er nok dessverre det som skjer hos deg nå også, uten at jeg skal være sikker. Kan være lurt å kontakte lege i morgen og få tatt blodprøver for å sjekke hcg-nivået. Uansett, lykke til videre!

Kjære vennen... Du må iallefall til legen å få tatt en blodprøve, så de sjekker HcG-nivået i blodet ditt. Jeg hadde også tatt en telefon til legevakta, bare for å høre om de vil se på deg. Alt må jo komme ut hvis ikke blir det farlig... 

Jeg vet hvor utrolig trist det er, og tenker på deg. Håper den sitter fort igjen!! 

Labambie skrev:
Kjære vennen... Du må iallefall til legen å få tatt en blodprøve, så de sjekker HcG-nivået i blodet ditt. Jeg hadde også tatt en telefon til legevakta, bare for å høre om de vil se på deg. Alt må jo komme ut hvis ikke blir det farlig... 

Jeg vet hvor utrolig trist det er, og tenker på deg. Håper den sitter fort igjen!! 

Tusen takk:) jeg har grått så mye at jeg føler meg helt tom akuratt nå......
Jeg skal til legen på mandag, etter samtale med legevakten...ikke så mye jeg kan gjøre nå ,for mannen er på veil hjem fra danmark ,og jeg har ingen som kan passe gutta....

Back
Topp