• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Trenger sminketips. *bilde*

LilleLisska

Forumet er livet
Trenger sminketips her! [:D]
Legg ut linker eller bilder over hvor jeg kan finne det. Legg gjerne inn bilder av hvordan du sminker deg også! [;)]

Hvordan sminker man dette øye da? [:D]

Dytter litt [:)]

Har ingen bilder av hvordan jeg sminker meg...og jeg tror jeg er litt tradisjonell og enveiskjørt (selv om jeg varierer med farger), men sånn her gjør jeg det:

Bruker tre forskjellige farger: feks skimrende hvit fra øyekroken og til midten av øyelokket. Legger en lys lilla midt på øyelokket, og avslutter med en mørk lilla på den ytterste kanten av øyelokket, og lar denne fortsette under øyet - diskret, som en kajal liksom. Jevner ut fargen... Legger svart eyeliner på øyelokket, mørk kajal under, og kanskje på våtkanten. Mascara. Done.
[:)]

Takk for svar jenter! [:D]
Må prøve! [;)]

Tar gjerne imot flere forslag! [:)]

Jeg er gla i brunt jeg da, bruker brun nederst også har jeg lysere over, eyelender i bunn av øyelokket og under, maskara og og lit leppestift[:D]
Kjedelig men enkelt sikkert, ikke er jeg reser til og sminke meg heller[&:]

Dytter littegranne! [;)]

bruker å bare maskara.. derfor vil jeg prøve noe annet [8D][;)]

du har store blå øyne så jeg ville hatt gull over hele, opp til brynet. sort liner kun fra ytterst og ca til midten av øyet, alts oppå[8D] å grønn som går fra ytterkant til ytterkant på brynet ca 1 cm tykk. viss du skjønte noe av det[&:] fremhever øyet utroli mye

ORIGINAL: lillypie

du har store blå øyne så jeg ville hatt gull over hele, opp til brynet. sort liner kun fra ytterst og ca til midten av øyet, alts oppå[8D] å grønn som går fra ytterkant til ytterkant på brynet ca 1 cm tykk. viss du skjønte noe av det[&:] fremhever øyet utroli mye

Hadde man hatt de fargene så! [8D]
Må lete.. man vet aldri ka æ har! [:D][;)]

Jeg har også blå øyne og brunt hår.. ser ut som du har det på ene bildet iallefall[:)]
Jeg bruker mye sølv og grått da.. iallefall når jeg skal på byen[:D]
Da legger jeg først sølv på øyelokket og litt opp til øyebrynet,¨legger også sølv i "hjørnet" på øyet mot nesen der, og litt under øyet. Så legger jeg på en mørk gråfarge ytterst på øyelokket, på linjen mellom øyelokket og øyebrynet ytterst og litt under øyet fra midten og ut.
Så legger jeg på våtkajal over øyevippene og en liten vipp helt ytterst[:D] Og så mascara til slutt[:D]
Hjelpest så dårlig forklart.. men men.. håper du skjønner[:D][:D] Fint med lysrosa lipgloss til[:D]

Mange gode forslag! [:D]

Back
Topp