Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hva slags farger kler jeg når jeg har blå øyne, mellomblondt hår og typisk "nordisk hud" (lys i huden)
Hva med pudder, noen eks på farge jeg kunne kledd der?
Hva slags farger kler jeg når jeg har blå øyne, mellomblondt hår og typisk "nordisk hud" (lys i huden)
Hva med pudder, noen eks på farge jeg kunne kledd der?
Blå øyne - veldig fint med lysegrå toner i øyenskygge - fremhever blåfargen [:)]
Ut ifra fargene dine som du sier, vil jeg tror at nøytrale jordfarger er fint på deg [:)]
Ikke for mørk foundation. Sikkert den lyseste. Men som sakt over her, så må foundation og pudder helst prøves før man kjøper.
Øyenskygger: IKKE LILLA, SVART ELLER ANDRE MØRKE FARGER.
Vil tro at du kanskje kler grønnfarger, blåfarger, lyse brunfarger og gylne bronsefarger.
Lepper: Alt fra knallrødt til lyserosa. Vanskelig å bedømme uten å se deg. [:)]
Svart og mørke farger kan hun jo FINT bruke.
Grønn og blå må du UNNGÅ når du har blå. Øynene "forsvinner" med de fargene.. Men brun fremhever f.eks [:)]
Asiatisk hud er ofte fet i t-sonen. Bruk derfor en mattende krem eller primer.
Foundation med gule pigmenter blir mest naturlig.
De fleste asiater har ikke tydelig globallinje. Du kan bruke matte skygger for å «lage» en.
Legg eyeliner langs øvre vippekant i en tykk form slik at den synes godt.
Asiatiske vipper er ofte rette, så bruk vippetang for å løfte dem.
Bruk brynsgelé og -farge for å forme og fylle inn brynene.
Falske vipper fremhever øynene. Du kan også bruke en vippeprimer for å gi mer volum og lengde før du legger maskara. Velg gjerne en vannfast for å unngå søl under øynene.
Fersken- og rosafarger i kinnene er fint til hud med gultoner.
Brun-, bronse- og lillatoner er flotte farger til brune øyne.