Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg trenger tips til gore-tex sko i str 21 som ikke er foret. Noe som kan brukes nå med ullsokker og til våren. Frøkna vokser ut av vinterskoene om et kvarter og det hadde vært greit å investere i noen nye som kan brukes lengre enn en måned.
De fleste skomerker har joggesko med goretex, viking og superfit har hvertfall. Masse å velge mellom i vanlige skobutikker (var innom og sjekket i helgen). Vi kommer til å kjøpe ett snart til mini også som vårsko.
Jeg fant noen fra Superfit. Vært veldig fornøyd med det merket hittil. De er gore tex og foret med tynn fleece. Med et par ullsokker, så kan de vel brukes så lenge det ikke er minusgrader. Hva tror dere?
De fleste steder har vel det nå? Var på eurosko for å kjøpe cherox og innesko siden min skulle begynne i bhg for en uke siden. Der var det nesten umulig å få tak i noen ordentlige vintersko. Alt var byttet til vårsesongen.