Trenger raske tips!!

~~Svima~~

Glad i forumet
Noen som har tips til hva man kan gjøre i utdrikningslag??????
Ei venninne av meg skal gifte seg 7.aug og i dag skal vi ha møte ang utdrikkningslaget der vi skal komme med forslag......

Noen som er gift som kan fortelle eller noen som har vært med på dette før???

Ikke drit ho ut nei, finn heller på noe koselig som ho vil sette pris på [;)]

Litt spa behandling og god mat og kos med venner [:)]

hun har vært gift før og ble driti ut nok da[;)]
Så må jo finne på noe som ikke ble gjort forrige gang...som å stå i samme rundkjøring-ikke så kult akkurat[:'(]
Men denne dama har flyskrekk så må være noe nede på jorda[:)]

Spa hørtes koselig ut da[:D] 
noe enkelt som ikke koster flesk??vi er ikke så mange...

ORIGINAL: Rebecca85

Ikke drit ho ut nei, finn heller på noe koselig som ho vil sette pris på [;)]

Litt spa behandling og god mat og kos med venner [:)]

Signerer denne jeg:)

Reis hele gjengen i svømmehallen, reserver boblebad og ha med noe kaldt å drikke. Noe god mat senere på dagen/kvelden.

ORIGINAL: Tusull

Jeg er ikke så veldig for dissa damene stakars som skal "drites ut" jeg da..
Så hva med å spleise på noe som garantert vil bli husket?
Helikoptertur, vannskitur, fallskjermhopp eller noe i den duren?[;)]

sign
Jeg fikk fly me småfly sammen med 2 av venninene mine, spiste middag med venner + mor på resturant, det væreste jeg måtte gjøre var å synge litt karaoke. Så var det ut på nattklubb[8D]

Når jeg var forlover overrasket vi bruden med lunsj i en park i oslo. Hadde tatt med litt mat, jordbær og god drikke. Var også på laserworld som alle likte veldig godt. Etter litt party hjemme dro vi på chr.4. på stand up og middag. Bruden måtte en liten tur på scenen, men ingen utdriting på noen måte.Kvelden fortsatte self på byen etterpå...[:)]

hadde for min venninne i sommer da hadde vi først piKKnik med rundstykker(formet som ja) med deilig pålegg på.
så fikk hun på seg svømmeføtter og keeper hansker og måtte prøve fange en liten leke vi hadde festa i en tråd. hun var oppi en fontene (basseng.)

så fikk hun 200kr til å handle kveldens klær på brukten.

så fikk hun 10 ting hun måtte gå å handle fra andres handlekurver på stor butikken i byen.

så sang hun sanger og samlet inn penger på torvet.

så ba hun opp til dans på torvet til en fremmed

og så ble hun lenka med håndjern og en stor cd spiller(med full musikk) på fanget midt i by bussen.

så fikk hun en stripper på besøk hjemme hos ei venninne

resten av kvelden drakk vi og kosa vi oss, hun fikk også gavekort på spa behandling til fjeset som hu brukte rett før bryllupet.

endte med en tur på byen. [:D]

Back
Topp