Trenger råd.....

nurket02

Betatt av forumet
Da har jeg vært hos kontrol hos jordmor i dag, og hun fant utslag på urinen som kunne tyde på begynnene blærekatar, men jeg har ingen plager, kun masse masse utflod hun sa jeg kunne velge om jeg ville gå til legen med en urinprøve få den dyrket, hva er best å gjøre? kan man vente?

Noen tips som kan forebygge dette, jeg drikker masse vann og litt juice noe mere?

TAKKER FOR SVAR:)

Jeg hadde urinveisinfeksjon i begynnelsen av svangerskapet.. Fikk da en kur som jeg ikke tålte, såfikk en ny, var jo i spy perioden så tok ikke pillene hver dag, men urinveisinfeksjonen forsvant.. Hadde ingen symtomer.. Sist jeg var hos legen sa han at det var litt av hvert i urinen, hva det måtte bety, men hvis jeg ikke hadde symtomer på svie eller no plager såtrengte jeg ikke gå på no piller igjen.. Vet og at tranebær hjelper, men har hørt at det er blodfortynnende og, mamma kan ikke drikke det.. Så hør med jordmor eller legen om du kan ta det.. Fåes i juice og saft på Meny [:)] Veldig bra for urinveiene ihvertfall.. [:)]

Hei hei:)
Eg har villa dratt til legen, så han får vurdere det! De sier at man ikke trenger å ha symptomer på blærekatarr, når man er gravid. I følge min lege er det ikke bra å gå med det.... Ikke sikkert du trenger medisin, men for sikkerhetsskyld, så la legen avgjøre det :-D! God bedring:))

Jeg fikk beskjed om at det kunne påvirke den lilles vekst hvis man gikk med det for lenge uten å vite det...
Jeg hadde det i begynnelsen av svangerskapet, men merket ikke noe til det. Fikk medisin og ble bra etter ei uke [:D]
Så vil anbefale en tur til legen så han/hun kan avgjøre om medisin er nødvendig [;)]

Back
Topp