Trenger råd!!!

Nr. 2 i vente!

Betatt av forumet
Legger inn denne her på generelt som jeg også har gjort på april 09. Det var bare så få svar å få der gitt så da prøver jeg her også for å se om det er noen flere som vil forbarme seg over meg! [:D]

Huff, dette skal ikke være enkelt altså. Har redusert på ammingen over en bitteliten tid nå, men vært litt fram og tilbake i jula pga forskjølelse hos lisjtuppa og muligens tette bihuler. Har tatt pupp alt fra 2-4 ganger dagen, målet mitt var å gå ned til morgen og kvelds amming. 30 desember satte jeg henne bort hos min mor for første gang fordi jeg skulle ut på fest, og hun fikk da ikke pupp før kvelden etter. Da drakk hun en god porsjon melk ut fra svelgingen å bedømme. Men i går morges da, 01.01.10, nektet hun plent å ta puppen og ville ikke ta puppen i går kveld heller, ei heller midt på dagen. Og i morges blånekt igjen!!1 Så hva gjør jeg da?

Saken er den at hun ikke drikker melk på flaske eller av noe annet. En vanlig dag har vært slik at hun drikker mellom 50-80 ml vann pr. dag, men det blir jo alt for lite drikke. Hun vil rett og slett ikke ha. Det har jo gått bra så lenge hun har tatt litt melk fra puppen, men nå ser det ut til at det er fullstendig slutt med pupp da jeg kjenner at det ikke er så mye i den lengre. Sluttet å amme på den ene siden for flere måneder siden så jeg har bare en pupp med melk i, det sier seg vel selv at det blir fort tomt da.

MEN:: Hva gjør så dere som har måttet slutte med pupp og som har barn som ikke vil drikke noe særlig fra flaske eller lignende, og som da heller ikke drikker melk?

Synes forresten dette er bedrøvelig jeg Hadde jo håpet å amme en liten stund til ennå ihvertfall 1 gang i døgnet. Men nå ser det ut til at det er slutt, og det er jo litt sårt. Begynte å gi henne Efedrin hostemixtur kvelden etter at hun var borte for å å prøve å se om det løsner litt på forkjølelsen hennes, noe som ikke har virket så godt ennå. Men kan det være dette som er årsaken til at hun ikke vil drikke melken mer?????

Håper dere har noen ord å skrive til meg, og noen råd om hvordan jeg skal håndtere dette

Jeg har dessverre ingen tips, hjelper deg å dytte jeg [:)]
Så blir den på førstesiden [:)]

Har desverre ingen tips til deg annet enn å fortsette å tilby melk på flaske/kopp.
Her var det også brått ammeslutt, gikk fra 5-6 ganger om dagen til helt stopp en dag. Jenta mi har aldri godtatt flaske, men da hun ikke ville ha pupp lenger så ble flaska godtatt.

Dytter for deg[:)]!

Takk!! [:D]

Back
Topp