trenger råd

PippiLottis

Elsker forumet
En av min sambores venner sin kjæreste som jeg er blitt kjent med spurte om vi skulle begynne i trennings senter sammen, uten å tenke meg så svarte jeg ja med det samme. Fortalte dette til sambo han syntes jo dette var en dum ide, han har peilling på trenning og sånt, og sist jeg var gravid så ble jeg sykemeldt i uke 16 så vi ble litt uvenner over dette, men han har jo rett så jeg sa til henne at jeg ikke ville begynne fordi at meg og min kjære var blitt enig om det.
Sa ikke noe om at jeg var gravid for vi har jo bestemt å vente til ul i uke 13 og sagt det til familien, men fikk så dårlig samvitighet at jeg sa ja og så nei etterpå at jeg sendte henne enn sms om at jeg var lei meg for å si nei og at jeg var gravid, men har ikke hørt noe frsa henne skal jeg sende henne en ny sms? altså den samme. kan jp være hun ikke har fått den , men vil jo tror hun vil si gratulerer eller noe

fikk ikke lov å trene sist jeg var gravid, men har ikke så mange venner her så ble bare så glad når hun spurte om å finne på noe...

ORIGINAL: babyz

men husk på at alle svangerskap er ulike og litt trening har alle (eller de fleste) godt av. dersom du ikke kan trene så får du jo sykemelding fra legen og kan fryse kontrakten sånn at du slipper å betale for noe du ikke deltar på.

hvis du ikke skal trene med henne, synes jeg du skal gi henne en god forklaring og ikke bare på sms. viktig å ta vare på vennskapet vettu! hun ble nok kanskje litt fornærma av den brå ombestemmelsen...

gutten hennes går på samme avdeling som min gutt og hun hentet han samtidg så vi fikk snakket der og så sendte jeg hun SMS etterpå....

jeg har jo så og si like vondt i ryggen som da jeg gikk gravid[&:][:'(] og spurte om hun helle ville gå turer med meg, men hun vil nok bare stramme kroppen hun er veldig tynn. hm

Det er sjelden en ikkje kan trene någe. Eg trente ikkje i sist svangerskap, og når eg nerma meg veke 20 trega eg veldig, fordi da var bekkenet så dårlig at eg bare kunne gjer enkle øvelser heime. Nå har eg gått både på body pump og arobic, og alt er bra med mini i magen. Treninga hjelper faktisk på kvalmen og på bekkenet :) Og eg får meir energi. Body pump er fin trening for den er så enkel å tilpasse! Ellers er pilates, yoga og svømming bra!

Det var fysioterapauten som sa jeg ikke skulle trene sist, så bør gå turer det kan jeg jo, men er ikke gøyt alene[&:]

Skrev en sms til henne om hun fikk min tidligere og fikk svar: FUCK OFF skal jeg skrive noe mer til henne ?

hallo, er virkelig ikke noe å bli så sur for vel?

Jer er plaget med ryggen. fikk vondt i bekken men det var ikke før senere

seriøst??????

svarte hun fuck off????????

ja da hadde jeg ikke masse gadda å trene med henne uansett nei[&:]

gå det an? Svarte hun seriøst Fuck off?? Litt av en drittkjæring, det må jeg nok si.
Ikke bryr deg om henne, hun er ikke verd det

ORIGINAL: PippiLottis

Det var fysioterapauten som sa jeg ikke skulle trene sist, så bør gå turer det kan jeg jo, men er ikke gøyt alene[&:]

Skrev en sms til henne om hun fikk min tidligere og fikk svar: FUCK OFF skal jeg skrive noe mer til henne ?

hallo, er virkelig ikke noe å bli så sur for vel?

Jer er plaget med ryggen. fikk vondt i bekken men det var ikke før senere

hæ!?!?
er det muuulig!? altså ombestemmer du deg (uansett grunn) så kan hun ikke gjøre annet enn å respektere det!!
det finnes 1 million grunner til at man er nødt til å si nei noen ganger, men det er da virkelig ikke noe grunn til å bli sur!!!!

gaaad, for ei drittkjærring!![:@]
jeg hadde nok ringt å spurt henne hva som feila henne og forklart at du har gode grunner til at du må si nei og det må hun faktisk respektere!

har jo fortalt henne dette med gravid og trenning før. Forstår ikke hvorfor hun skrev fuck off

tør ikke å si det til sambo at hun skrev det til meg, for vil ikke ødelegge vennskapet til han og kompisen [&:]

Jeg har jo sagt jeg er gravid, så er jo en god nok grunn for meg , men er jo dumt for de kommer jo ofte på middag her og sånt

så hun vet at du er gravid også?
herreguuud!! kan hun ha sendt meldinga feil?
jeg kan ikke i min villeste fantasi fatte hvorfor hun skal skrive det!
hallo, du har bare takket nei til trening!!!

tenker litt sånn... hvorfor gidde å anstrenge seg for et sånt fjols, men samtidig er det synd at noe sånt skal ødelegge!! kan jo være en misforståelse[8|]

Hun ble jo sur på min sambo fordi jeg alltid er god til å få han til å fremstår dårlig, vet ikke hvordan jeg klarer der, men sånn er jeg[&:]

Det er meg som er dum! Fordi at når jeg var gravid ble jeg sykemeldt i nesten hele graviditeten. Jeg vil gjerne trene eller bevege meg. Og ble så glad når du spurte meg men jeg kan ikke klare det. Jeg kan gå noen turer og det er det. jeg er gravid nå men det er veldig tidlig enda og hemmelig så derfir har vi ikke sagt noe. Vi har ikke sagt det til familien enda så vil det skal være hemmelig .så det var veldig dumt av meg og si jha til å trene

dette er liksom sånn noe lunde det jeg skrev.

så 4 timer etter skrev jeg fikk du min sms til meg tidligere

så fikk jeg svar fuck off

skal jeg skreive mer eller si det til sambo? vet han vil bli sur og irritert

kan ikke fatte hvorfor hun skal bli sur for den meldinga!?
måå jo være en misforståelse... kan ikke fatte noe annet. for ei hormonbombe!! trodde det var du som var gravid. *tihi*

er dere close eller?
tror jeg hadde ringt henne for det er utrolig kjipt dersom noe så tåpelig skal ødelegge...
men du, skjønner litt hvorfor hun reagerte sånn mot typen din altså for sånn som du ordla deg her virka han rimelig teit[8|]
men jeg kjenner deg og vet hva du mener[:D][:D]

Vi er ikke close men, vi snakker jo fint sammen....som du sier er jo han hun burde li sur på

Er jo redd jeg har ødelagt vennskapet til min kjære og samboen hennes

Back
Topp