trenger råd!

mammen t daniel

Gift med forumet
min lille gutt på 1år har begynnt å skjære tenner[&:] noen som har noen gode råd til hvordan jeg kan få han til å slutte?

vi hadde en slik periode vi også,bare overså han og han sluttet etter kort tid.Tips er å ikke gjøre en stor sak ut av det(skrike febrilsk fordi det er ekkel lyd/si nei og fy)

har bare gitt han smokken litt sånn tilfeldig til nå. han begynnte så vidt med det på søndag, men i dag har det vært mer eller mindre non stop...

burde heller ikke gi han sutten når han gjør det.Han kan tro det er det han skal gjøre for å få sutten og kansje tro det er ros for handlingen?

Her har begge sønnene mine skjært tenner, men det fåregår på natterstid så ikke så mye å gjøre, men det går over av seg selv..

jeg vet, holder egentlig på å venne han av med den og, har den kun når han sover, men ble litt i villrede når han bare holdt på og holdt på[8|]

skjønner.Men det er  helt normalt.Han har jo fått tenner han har lyst til å utforske og teste ut[:D][:D]

Bare ignorer det og følg med under tannpussen om han sliter de ned(SKJELDNE TILFELLER)
Det går over,men vet hvor fælt det er å høre/se barnet gjør slikt

takk for råd. da skal jeg bare prøve å se det an. han har bare fått 4 tenner enda, så håper han slutter før det kommer flere[:)] bf skjærer tenner i søvne, så jeg var redd han holdt på å arve det[:D] han gjør det bare når han er våken da, i alle fall ennå...

Back
Topp