Trenger råd..

x1x*LillDee*

Glad i forumet
Det går ikke så bra med meg og sambo for tiden.. vi har kranglet mye og jeg føler meg fryktelig oversett for tiden..
Jeg gråter nesten hver dag..men til poenget: Når det er som verst,kjenner jeg vonde stikninger i magen og nedover mot underlivet. Og det føles ikke bra ut.. Det kommer alltid når vi krangler og jeg blir selvfølgelig veldi stressa og sint når d pågår. Syns dette er litt skummelt jeg..jeg er sikkert hysterisk nå.. Men jeg lurer på å bo hos mamma noen dager,bare for å få alt på avstand. For jeg er faktisk redd for at dette her er ikke bra for babyen[&:] Er jeg utrolig teit nå,eller kunne det vert lurt?

det hadde sikkert vært godt for deg og kommet deg bort noen dager.
slapp av og kos deg.
er leit når man har det sånn og for bebisen så er det nok godt at mor har det bra[:)]

ORIGINAL: Tyren85

det hadde sikkert vært godt for deg og kommet deg bort noen dager.
slapp av og kos deg.
er leit når man har det sånn og for bebisen så er det nok godt at mor har det bra[:)]

Jeg ville dratt bort noen dager, da får du alt litt på avstand og du kan tenke godt igjennom hva du vil[:)]

Lykke til[:)]

ORIGINAL: Rebecca85

Jeg ville dratt bort noen dager, da får du alt litt på avstand og du kan tenke godt igjennom hva du vil[:)]

Lykke til[:)]

sign den[:)]

Dra bort litt du. Er ikke bra for deg eller babyen å ha det sånn.
Kanskje dere også trenger å savne hverandre litt [:)]
Er alltid godt det. Etterpå, vel å merke hehe

Back
Topp