trenger råd!

MarcusMamma

Forumet er livet
marcus har skikkelig hard mage han presser og presser og lite kommer og det står fast så må hjelpe han og dytte opp beina mot magen... han hylgriner når han må bæsje for det her så hardt....
har prøvd sviske mos og saft men syns ikke det funker særlig.. e det noe annet han kan få som hjelper fort? får helv vondt av han....

takk for svar...

1 pakk rosiner gjør susen

ORIGINAL: larviksjenta

1 pakk rosiner gjør susen

Det gjorde det her å[&:][:D][:D][:D]

kan han få det da? er bare 8 måneder..

wops skrev feil han er 8 måneder....

men kan han få rosiner da?

Her har vi brukt de 4mnd.`s glass med pæremos og det fungerer helt flott her. Masse lykke til.[:)]

ORIGINAL: MarcusMamma

kan han få det da? er bare 7 måneder..

det spørs litt hva han er vant til å få. om han pleier spise brød biter så klarer han nok spise rosiner også, men om han ikke gjør det er det kansje greit å knuse de eller noe. slik at det blir en pure

wops skrev feil han er 8 måneder....

men kan han få rosiner da?

da vill jeg prøvd med maltekstrakt, kjøpes i dagligvarerbutikk. Innbildte meg han var eldre, kikka feil sikkert jeg da[:D][:D]

ORIGINAL: larviksjenta

det spørs litt hva han er vant til å få. om han pleier spise brød biter så klarer han nok spise rosiner også, men om han ikke gjør det er det kansje greit å knuse de eller noe. slik at det blir en pure

han får brød og sånn så han e vant med bilter....

ORIGINAL: Sicily

Han kan få rosiner, men blir kanskje vanskelig å gi ham det hvis han ikke er vant ti å spise biter og sånn. Går jo fint an å mose dem da. Eller gi ham druer. Jeg syns det er mer effektivt enn sviskemos. Nå har Helene aldri hatt hard mage, heldigvis, men prøvde på Anja da hun var litt eldre enn våre er nå. [:)]

biter er han vandt til så det er ikke problem:)
typisk eg ikke har noe av det nå så får prøve og få tak i det i morgen...
syntes ikke sviskemosen er særlig futt i så tenkte kansje noe annet var bedre... så får teste det[:)]

TAKK FOR SVAR ALLE SAMMEN; DERE ER GOOOD OG HA[:D]

Jeg brukte å putte masse malt i grøten. Det var effektivt.[:)]Siden det gikk på morsmelk her..

Back
Topp