Trenger råd

Frk.Q

Flørter med forumet
Trenger litt råd fra dere kloke damer. Jeg er bedt i et utdrikningslag i en annen by like over påske. Vil da være ca 8uker på vei. Kvalmen har alt begynt å komme og forrige gang var det i de ukene jeg var dårlig. Hadde det vært her hadde jeg vært med og heller gått hjem tidlig, men blir litt annerledes når jeg må fly bort. Hva hadde dere gjort?

Trenger litt råd fra dere kloke damer. Jeg er bedt i et utdrikningslag i en annen by like over påske. Vil da være ca 8uker på vei. Kvalmen har alt begynt å komme og forrige gang var det i de ukene jeg var dårlig. Hadde det vært her hadde jeg vært med og heller gått hjem tidlig, men blir litt annerledes når jeg må fly bort. Hva hadde dere gjort?
Hadde nok ikke reist..... Verste jeg kan tenke meg er å være borte fra hjemmet når man er såpass dårlig...

Ville nok tydd til litt kvalme stillende. Vi skal til Spania og har fått litt afipran. Men du får nesten føle på kroppen hva den orker :-)

Jeg er i uke 8 nå. Er helt ubrukelig og kjempekvalm de første timene etter jeg står opp. Er også dødssliten hele tiden (har vært det siden uke 5) så jeg hadde ikke reist fordi jeg ikke hadde orket og hadde presset kroppen for masse.

Forrige svangerskap var jeg 13 uker i et utdrikningslag. Var først på kurs tidlig på dagen og kjørte 2 timer for å få blitt med på resten til kvelden, for så å reise hjem på kvelden 2 timer for arbeid dagen etterpå klikken 7. Kort fortalt: sjukemeldt mandagen (burde dratt hjem fra jobb søndagen, men ville ikke laste de andre) og uker fremover.

Du må nesten føle på det selv, men jeg hadde ikke dratt. :)

Hei sniker fra Oktober.

Jeg har vært i nøyaktig samme situasjon selv.

En veldig god venninde av meg skal gifte seg og det er invitert til et utdrikkningslag som krever endel i reisekostnader og i tillegg endel utgifter til bo, mat og aktivitet. Nå vet ikke jeg hvilken aktiviteter som er planlagt der du skal men hos oss skulle vi på rafting hele dagen + jeg vet at det blir alkohol og mest sansynlig badestamp (ingenting av dette kan jeg bli med på som gravid, og ingen vet om graviditeten):-( i tillegg har ikke formen vært helt bra, jeg bestemte meg derfor for å droppe hele utdrikkningslaget. Hadde vært kjekt å bli med, men ser for meg at det bare blir veldig dyrt og veldig slitsomt for meg.

Håper du kommer frem til en god løsning som passer for deg.:-)

Takk for tilbakemeldinger. Heller mest mot å droppe det. Har bare så veldig lyst, men blir ikke noe gøy om jeg er dårlig og sliten. Vi reiser uansett i bryllupet i sommer og tenker det må være viktigere å få med

Back
Topp