Trenger råd!

Forstår deg godtil jeg. Er veldig koselig å være sammen med baby, men også mammaer trenger et lite pusterom hvor de kan bare være seg selv igjen. Jeg har vært uten tassen 2x60 min (et møte på jobb og en tur hos frisøren) og 1kveld på 4 t (var hjemme og ammet 1t på midten) på 31/2 mnd, og jeg leeeengter ut nå. Selv om vi gjør masse gøy mens tassen er med, trenger jeg å gå ut døra med armene og puppa fri.
Håper virkelig du finner ei flaske som kan hjelpe deg litt. Ellers får det bare bli litt kaving og pusting. Kom deg ut en liten tur nå. Det trenger du. Kos deg!!
Takk for gode ord og forståelse! 1000kg har løftet seg fra skuldrene nå hvor "flaskinga" går bedre :-) :-) :-)

Jeg brukte Avent flasker før, men da plutselig begynte han å skrike hver eneste gang når skulle spise. Da kjøpte jeg MAM flaske, da tar han den kjempegodt str.2 på smokken (vi bruker mam smokker, kanskje derfor var det avent nekt fra den lille)
Ja, bruker mam jeg også nå, med tut nr 1! Innbiller meg at den er mest likt puppen, at ikke så mye kommer ut om gangen, haha!

Flasker og babyer er ingen fasit på. Storesøster tok alt av flasker i tillegg til at jeg fullamma. Flaske var hvis barnevakt, være hjemme med pappaen etc.
Lillesøster likte kun MAM flaskene leeenge. Nå kan hun til nødstilfeller ta avent.
Vi var igjennom 4-5 ulike flasker før vi fant den rette. Hun er prematur og sleit med å ta Brystet. Nå er ammingen kun ved kos, eller kriseløsning om natten mens vi varmer opp flaske.Hun klarer ikke ta fulle måltid av bryst av mange årsaker. Så jeg pumper og gir flaske.

Back
Topp