Trenger råd!:)

2små

Forelsket i forumet
Hei, som jeg skrev for litt siden så begynte jeg å blø etter sex lørdag kveld. Det kom bare blod rett etterpå, men i går og idag så har jeg hatt brunt slim, mest på papiret etter jeg har vært på do, men uansett. Jeg har hatt veldig lite symptomer på graviditet, i kveld har jeg vært litt uggen og små kvalm, så nå er jeg bekymret og lurte på om jeg skulle skaffe meg en ul time. (Har legetime på fredag, han har ikke ul apparat). Må jeg da bestille privat eller kan jeg ringe til gyn/føde her hvor jeg bor å kanskje få en time? Er 9 uker i morgen..

Det er nok kun rester etter den riften du mest sannsynlig fikk. Men hadde ringt legen i morgen og hørt litt hva han mener. :) Og er du veldig usikker så kunne du jo bestilt en privat UL. :) Høres jo ut som om du har gravidsymptomene. Det er det jeg tenker når jeg ligger med hodet i doskåla. :)

Det er nok kun rester etter den riften du mest sannsynlig fikk. Men hadde ringt legen i morgen og hørt litt hva han mener. :) Og er du veldig usikker så kunne du jo bestilt en privat UL. :) Høres jo ut som om du har gravidsymptomene. Det er det jeg tenker når jeg ligger med hodet i doskåla. :)

Må nok ringe i morgen... Syns jeg kjenner små murringer også så :( liker ikke!!

Må nok ringe i morgen... Syns jeg kjenner små murringer også så :( liker ikke!!

Husk at murringer også kan være at livmoren vokser og strekker seg. :) Har små murringer innimellom jeg også, men er sikker på at det er livmoren som strekker seg. :) Men syntes du absolutt skal ta en telefon til legen i morgen. :) ikke gøy å gå med slike bekymringer.

Husk at murringer også kan være at livmoren vokser og strekker seg. :) Har små murringer innimellom jeg også, men er sikker på at det er livmoren som strekker seg. :) Men syntes du absolutt skal ta en telefon til legen i morgen. :) ikke gøy å gå med slike bekymringer.

Ja, men blir jo ikke lite paranoid av å lese om alle som har MA eller SA her heller..
Jeg får prøve å roe nervene også Ringe i morgen tidlig! Krysser alle fingre og tær!!!

Skal tenke på deg:). Håper alt står bra til også, har lest det er vanlig å blø litt.. :).

Jeg tror du må bestille privat, fordi en vanlig ktrl hos lege som ikke er privat er ikke tilgjengelig før uke 18? Men er jo greit med privat , får time fort selv om det er litt dyrere. Min sku koste 1250 kr..

Fikk ingen sjekk, og har ikke ringt privat.. JEg ringte rett på gyn på sykehuset, og de mente som alle dere andre at det kom av sex og var ufarlig.. jeg får høre hva legen tenker på fredag...
JEg har jo ikke blødd mer en 1 gang rett etterpå, så jeg er litt roligere i dag :)

Så bra du føler deg tryggere:) Håper det blir bedre ettersom dagene går!

Fikk ingen sjekk, og har ikke ringt privat.. JEg ringte rett på gyn på sykehuset, og de mente som alle dere andre at det kom av sex og var ufarlig.. jeg får høre hva legen tenker på fredag...
JEg har jo ikke blødd mer en 1 gang rett etterpå, så jeg er litt roligere i dag :)

Godt du føler deg roligere. :)

Back
Topp