Trenger råd!

Men om far ikke har mulighet til å sove på sykehuset med mor og barn. Unner dere ikke da far å ta noen øl med kompisene? Skal han da sitte hjemme å glo fordi dere har bestemt at det er feil å reise ut? Jeg bare lurer på hva dere mener for det er ikke bestandig det er mulig at far overnatter sammen med mor og barn på sykehuset.
Lurer i grunn på det samme jeg. Vi var på sykehuset i fem dager,mannen lå der en natt. Resten av kveldene hadde han da fri, at han da velger å ta noen øl med kompiser en av kveldene see jeg ikke problemet med.

Jeg pleier ikke å si at han ikke "får lov" til ting, han er en voksen mann og jeg bestemmer ikke over ham.
Men hvis han hadde erklært at han skulle på fylla like etter at babyen var født hadde jeg faktisk sagt at det kan han spare seg for.
Nå var ikke det aktuelt her, baby var flere uker gammel før han dro på fest. Her var vi hjemme og koste oss sammen og ble kjent med den lille og de nye rutinene. Han hadde 2 uker perm og 3 uker ferie fra og med dagen etter fødselen (bra timet), så det var deilig for min del.

Back
Topp