Trenger råd!

Fikk den for 3,5 år siden, kjøpte den i Sverige da, for da var kronekursen så gunstig ;) tror den kostet 5000norske, og fikk med noe ekstrautstyr til den også ;)

Vet ikke hvordan brio smile er.. Vår har 4 hjul, noe jeg synes er en fordel m tanke på stødighet.. :)

Da får vi se hva det bli til :) jeg skal ihvertfall ha en med 4 hjul.

Vi hadde edge duo med sportsunderstell til første. Positivt: den var veldig romslig, så vi kunne bruke bagen lenge. Lun og god bag, genial kalesje siden man kan dra den veldig langt frem. Kjempebra at barnet kan sitte vendt mot den som triller i sportsvogndelen (håndtaket kan snus)
Negativt: tung, tung og atter tung... Man må ta av bagen før man legger den sammen. (Dette gjelder forsåvidt mange andre vogner også). Men man blir sterk i armene av å dytte rundt på en vogn som veier 20 kg. :)

Vi hadde edge duo med sportsunderstell til første. Positivt: den var veldig romslig, så vi kunne bruke bagen lenge. Lun og god bag, genial kalesje siden man kan dra den veldig langt frem. Kjempebra at barnet kan sitte vendt mot den som triller i sportsvogndelen (håndtaket kan snus)
Negativt: tung, tung og atter tung... Man må ta av bagen før man legger den sammen. (Dette gjelder forsåvidt mange andre vogner også). Men man blir sterk i armene av å dytte rundt på en vogn som veier 20 kg. :)

Tung vogn er ikke det som bekymrer meg mest, så denne vognen er sikkert ypperlig til vårt bruk :) husker du hva den kostet? Er heller det som bekymrer meg, siden emmaljunga er ikke akkurat kjent for å ha de billigste vognene. Men det er jo kvalitet og sikkerthet som teller og det er vel det de er best på :)

Jeg har Mountain Buggy Urban jungle jeg! Bruker den til gutten min på 2, så har jeg kjøpt bag til den slik at babyen kan bruke den når han blir født :) Veldig fornøyd med den:) Den er lett, lett å trille og slått sammen på 1 sekund! God kalesje og solskjerm :) Har fra før av hatt Simo.. den synes jeg var alt for tung, og min var i hvertfall et styr å slå sammen.. og den tok stor plass.. ellers var kurva under helt toppers på handletur! ;) Så hadde jeg en teutonia spirit s3, men den var jeg ikke så fornøyd med.. Men så har jeg funnet ut at det jo hadde vært lurt med en vogn til hver av barna, i tillegg til søsken vogn da.. så da må jeg enten kjøpe en ny til babyen eller ny til han på 2..

Tung vogn er ikke det som bekymrer meg mest, så denne vognen er sikkert ypperlig til vårt bruk :) husker du hva den kostet? Er heller det som bekymrer meg, siden emmaljunga er ikke akkurat kjent for å ha de billigste vognene. Men det er jo kvalitet og sikkerthet som teller og det er vel det de er best på :)
Ca 10000 i Norge og 8000 i Sverige for Edge.

Vi har vært å bestilt egde duo i dag med stelleveske og sportsunderstellet og vi skulle betale ca 9500..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har emmaljunga city cross med city bag. Kjempe fornøyd. Den veier ca 10 kg og er veldig god å trille:)

Vi har Emmaljunga edge duo. ikke så ting som jeg hadde trodd. Eneste minus er at vi har BeSafe barnesete hvor det ikke er adapter til å sette på vogna:/

Vi tenkte på hva vognen skulle brukes til da vi kjøpte den. Siden babyen vil ligge mye i vogna i løpet av vinteren, og det da trengs både vognpose og en del klær, måtte bagen være stor. I tillegg er ikke mannen min småvokst, så det kan bli en stor gutt vi får :-) Jeg skal trille en god del på skogsveier, og dårlig brøytede fortau. og kommer ikke til å ta buss med vogna. Vi valgte derfor en Emaljunga Edge Duo, en stor og solid vogn med gode hjul. Synes den er lett i forhold til størrelsen, men kjenner at den er stor i forhold til mange andre. Var også viktig at mannen skulle kunne trille vognen uten å få ryggproblemer fordi den er for lav. Kjøpte et bilsete fra Emaljunga, som da kunne klikkes rett på understellet. Praktisk på shopping og korte turer til folk og fe.

Back
Topp