Trenger råd!

Lillemirakel

Glad i forumet
Vi skal etterhvert nå gå til innkjøp av vogn, men vet ikke hvilke som er best. Vi har tenkt på Emmaljunga, og da står det mellom Edge Duo og Mondial Duo. Men er åpen for andre typer også!

Hvilken vogn har du og er du fornøyd med den? :)

Ikke ta simo om du ønsker ei lett vogn! :)

* Sukkerklompen skal bli storebror i august *

Er kjempefornøyd med Simo jeg da. Kjøpte ny til nr.1, og brukte den til nr.2 også og skal bruke den denne gangen også. Så den er ihvertfall slitesterk :-) Aldri hatt noe problem med den og jeg har gått både en og to turer hver dag med begge barna det første året. Synes ikke den er tung!

Jeg har sett en del på quinny speedi jeg :) liten og lett med gode lufthjul og svingbart forran :) og ekstra puss er at men kan bruke maxi cosi setet på den :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Adapter for å bruke maxi cosi på vognunderstell får man også kjøpt til Emmaljunga. Det skal vi kjøpe :)

BV app

Er kjempefornøyd med Simo jeg da. Kjøpte ny til nr.1, og brukte den til nr.2 også og skal bruke den denne gangen også. Så den er ihvertfall slitesterk :-) Aldri hatt noe problem med den og jeg har gått både en og to turer hver dag med begge barna det første året. Synes ikke den er tung!

Er super fornøyd jeg og, men synes den er for tung. Vi har 2011modell:)

* Sukkerklompen skal bli storebror i august *

Vi har kjøpt brio smile. Den er kjempe lett i vekt i forhold til mange andre. Også koster den ikke så mye med både bag og sportsdel. Den har også svinghjul foran med luft.

Simo vognene er ikke så store og tunge som de var før. Simo har blitt kjøpt opp av brio og blitt mindre. Vi har en Emmaljunga Edge duo, denne er en stor og tung vogn. Men fin på vinterføre. Vi har også kjøpt oss den nye bugaboo buffalo å det er en lett vogn med stor bag som er en drøm å trille:)

Har kjøpt Emmaljunga edge duo combi med sportsunderstell :)
Hadde samme vogn, men i annen farge til junior.

Har i tillegg en MB Urban Jungle med kun sportsdel. Kjøpt når junior var 1 år.

BV app

Har brio happy duo, er superfornøyd med den, og brukte sportsdelen til frøkna var nesten tre år (til soving i bhg) og har kun en liten trille i tillegg, som vi har brukt til ferieturer :) vogna er lett å trille på all slags føre, så lufthjul vil jeg anbefale, uansett type vogn,hvis du er glad i å ferdes ute uansett vær, og underlag ;)

Vi har kjøpt en pent brukt emmaljunga mondial duo :-) ikke prøvd den så mye men foreløpig fornøyd med den. Ikke så ille tungt som jeg hadde fått inntrykk av. :-)

Har brio happy duo, er superfornøyd med den, og brukte sportsdelen til frøkna var nesten tre år (til soving i bhg) og har kun en liten trille i tillegg, som vi har brukt til ferieturer :) vogna er lett å trille på all slags føre, så lufthjul vil jeg anbefale, uansett type vogn,hvis du er glad i å ferdes ute uansett vær, og underlag ;)

Har hørt mye bra om den vogna, var den ok i pris?

Er ikke den veldig lik brio smile vogna?

Har hørt mye bra om den vogna, var den ok i pris?

Fikk den for 3,5 år siden, kjøpte den i Sverige da, for da var kronekursen så gunstig ;) tror den kostet 5000norske, og fikk med noe ekstrautstyr til den også ;)

Vet ikke hvordan brio smile er.. Vår har 4 hjul, noe jeg synes er en fordel m tanke på stødighet.. :)

Back
Topp